ik heb een bandje dubbel, die ik wel wil ruilen voor een andere. De dubbele is een heel dun zalmroze bandje, dat je 2 keer om je pols kunt draaien. er hangt een groene opengewerkte ronde hanger en een rode glaskraal aan. Wie wil deze ruilen tegen een andere?
Als mensen ze nog over hebben! Ik kom nooit bij de etos. Wil wel graag armbandjes Dus ik hou me graag aanbevolen!
Ik vind ze ook zo leuk maar kom nooit bij de etos.. misschien morgen toch maar even wat onzin dingetjes gaan kopen Wat moet je besteden om er 1 te krijgen?
Is het misschien handig om bij de foto van rozelief nummer in de armbandjes te zetten? Ik kan het niet anders had ik het zelf gedaan.
zou jij willen ruilen tegen die van mij? maakt meniet uit welke van de twee, heb ze allebei nog niet. mocht het niet duidelijk zijn: ik heb op de foto, de tweede rij van beneden, de middelste.
Ik heb nog nodig: de witte en die licht roze met aan die uiteinden iets In de aanbieding: -Licht blauwe nep leren -2 keer bloemetjes met belletjes er aan -Groene met roos en belletjes -Groen/oranje/geel gevlochten met hartje eraan Dus kom maar op
Ik heb nog nodig: de witte (heb ik al geruild) en die licht roze met aan die uiteinden iets In de aanbieding: -Licht blauwe nep leren -2 keer bloemetjes met belletjes er aan -Groene met roos en belletjes -Groen/oranje/geel gevlochten met hartje eraan (deze is al weg!) -Gevlochten bloemetjes bandje met roze belletjes eraan. Dus kom maar op Even wat veranderingen in het lijstje gemaakt
Zou je in plaats van de kruisen (schrijf je dat zo?) Er nummer in kunnen zetten? Is een stuk makkelijker met ruilen! Ik heb nog 2 gevlochten groene met roze belletjes, de derde rij en dan de eerste.
Ik heb die blauwe van stof met een roze rondje eraan. (de foto van motwom de bovenste rij en dan de middelste) Iemand mag hem overnemen voor iets anders (zegels of dergelijks)
hoi hoi Ik spaar ze ook en heb 3 dubbelen,2x de leren gevlochten lichtblauwe en de roze met aan uiteen de glazen rode ballteje en groen rondje , ik zou graag de stoffen bloemetjes bandje met belletjes eraan of Groen/oranje/geel gevlochten met hartje eraan Laat maar iets horen