Vraag of er dames zijn die dit herkennen? Mijn kleine Miles heeft 4 dgn geleden z'n eerste twee prikken gehad. De eerste 2 dgn was hij hangerig, en ziekig, maar sliep en at wel goed. Sinds gisteren is hij huilerig, schrikt van alles en eet daardoor ook slecht. Afgelopen nacht ook veel wakker geweest terwijl hij al weken doorsliep tot 06:30. En meneer moest lachen om alles en was altijd alleen maar vrolijk, maar dat is nu ook niet meer erg schrikken en daardoor krijsen en huilen. Wie herkent dit? Zo veel dagen nog na de prikken. Of is deze kleine vent gewoon geschrokken en heeft ie een trauma? Dat de wereld toch niet zo leuk blijkt te zijn ik vind t zo zielig en wil m'n vrolijke vent terug. Miles is nu trouwens 11 weken
De eerste keer is mijn zoontje er ook wel een weekje ziek van geweest. Het verschilde per keer hoeveel last hij er van had. Soms net uit zijn doen, soms echt ziek met koorts, snot, hele dag huilen, etc. Bij de laatste prik is hij 2,5 week ziek geweest, dat was dan ook wel een pittige prik. Over een paar dagen gaat het vast beter. Beterschap!
Bij de eerste inentingen heeft mijn zoontje een beetje verhoging gehad en sliep hij veel. Dit heeft ruim een dag geduurd. Verder heb ik niets gemerkt. De eerste inentingen worden met 2 maanden gegeven en dan gebeurt er in de ontwikkeling van je kindje ook heel veel (8 weken sprong). Het kan dus zo zijn dat het gedrag van je kindje gerelateerd is aan de inenting, maar dat hoeft niet zo te zijn. Als ik naar de omschrijving van het gedrag kijk dan denk ik dat de kans groter is dat het gerelateerd is aan de 8 weken sprong.
Ik denk eerlijk gezegd dat de kans klein is dat dit door de vaccinaties komt en het zeker niet komt door een "trauma". Het is winter en er zijn 101 verschillende virussen. De kans is groot dat je kindje gewoon getroffen is door een virusje ofzo. Mocht je het echt niet vertrouwen dan zou ik even langs de ha gaan.
Kane was een week lang uit zijn doen. Eerste 2 dagen enorm hangerig en verhoging. Hij at slecht en wilde alleen bij mij liggen. Daarna was hij de rest de week mega humeurig. Om alles begon hij te mopperen en te huilen. Denk dat het erbij hoort. Ene heeft er meer last van dan de andere.
Een trauma van 2 prikjes verwacht ik niet, Mijn zoontje van 15 weken heeft wel een vermoedelijke trauma, in twee weken tijd 140 keer geprikt ( 10 keer per dag) Hij begint nu op gezondheids klachten na eindelijk te genieten, hij word vrolijk, dus wij zien wel heel erg op tegen de eerste prikken, Ik denk dat een kind door vaccinaties best even uit hun hummetje kunnen zijn, ik zou het nog even aan kijken, het kan ook indd een virus wezen.