Hoii, Wie heeft er nog babyzegels liggen die niet gebruikt worden? Ik spaar namelijk omdat S niet tegen normale zeep kan en alleen tegen de Zarqa en die krijg je met een volle spaarkaart, een flesje is zo duur. Dus wie ze nog heeft ik zou ze heel erg graag willen! Groetjes
Die Zarqa zit er nu niet meer bij, per 1 januari is de nieuwe kaart ingegaan. Helaas weer geen luiers deze keer
Weet iemand wat je nu vanaf 1 januari kunt kiezen met een volle spaarkaart? Laat maar... al gevonden want het staat gewoon op de Etos site
hey ik zie dat er zwitsal naturel is, is dat nieuw? ik wist nog niet dat dat bestond. Ga even proberen want S kan helemaal niet tegen zwitsal en natusan, heeft iemand het al geprobeerd?
Nog niet, maar binnenkort kn ik je er vast meer over vertellen. Ik heb nog 4 volle kaarten liggen, omdat ik op luiers had gehoopt. Luiers zaten er 2 spaarkaarten geleden nog wel bij, je moest er 2 kaarten voor hebben.
Ik ben zelf aan het sparen... maar het gaat niet bijzonder hard hoor moet ik zeggen... Ik woon nogal een eindje bij de Etos vandaan en er zijn alleen zegels bij babyprodukten... zucht...
@yolanthe.. Ja als je het geprobeerd heb hoor ik het graag van je, ben een beetje radeloos omdat hij nergens tegen kan alleen de Zarqa helpt een beetje maar toch heeft hij een beetje uitslag.. Groetjes en bedankt voor jullie reacties
hoi heb je kruidvat zemelenbad geprobeerd? heb wel wat zegels liggen hier die ik niet gebruik. weet niet hoeveel. in ieder geval een halve kaart en moet ergens nog wat hebben jennefer
nee nog niet geprobeerd, ga morgen even kijken.. zou de zegels graag wille hebbe, ze hebben namelijk ook de eco lijn zie ik kan k die ook proberen..
je mag ze hebben als je wilt. zelf gebruik ik nu zemelenbad voor Tyrell. schijnt goed te zijn en niet duur ook. jennefer
mocht er nog iemand zegels overhebben, ik spaar ze ook! wil ze evt. ruilen voor de zegels of een bon van miss etam met 15% korting op positiemode.