Ik werk bij etos Ik zou het ook heel jammer vinden. Ik weet uit de interne mailing dat het zo ontzettend hard ging dat de gratis luiers Etos veel te veel geld aan het kosten waren. Ze hebben ook een tijdje met 3 spaarkaarten gedaan om het iet wat te compenseren ,maar daar was veel onduidelijkheid over en klachten van klanten. Daarna hebben ze weer een keer met 2 spaarkaarten gedaan en dat gaat als een gek. Nu hebben ze het ook even weg en hopelijk komt het in de toekomst weer een keer. Overige cadeau's worden ook door leveranciers gesteund.
Aha mama van Mason dus het kostte Etos teveel centjes, jammer want nu kost het mij centjes Dan gaan we maar voor de andere cadeautjes, deze keer zit er meer bij dan bij de vorige kaart vind ik.
Nou ja, je kunt natuurlijk ook voor 2,50 korting kiezen. Ik gebruik de gratis producten niet dus neem die ook nooit. Maar met de 2,50 korting heb je toch een pak luiers voor 7,50. Scheelt weer.
Deed ik met de vorige spaarkaart ook vaak. Ik gebruik etos luiers en ik had zo'n 1 euro kortingsbon en de volle spaarkaart erbij, dan had ik een heel pak voor 4.70
Kun je ook meerdere kaarten tegelijk inleveren? Want dat zou ook interessant zijn. Want de badgel had ik net nodig, maar wat ik nou met bodylotion moet voor een baby?
Ja je mag ook meerdere kaarten inleveren hoor. Ja soms zijn de combinaties het net net niet he Maar misschien een tip. Bij jou etos moet in hun folderrek de etos mama/baby gids staan. In die gids zit een coupon ,waarmee je gratis een naturecare badschuim kan krijgen bij besteding van 15 euro aan babyproducten. Misschien heb je wel voor 15 euro aan babyproducten nodig ,dan krijg je en die badschuim gratis en bijv een paar x 2.50 korting van je babyzegelkaarten