s'middags positief s'ochtends negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sylvia90, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    #1 sylvia90, 21 feb 2012
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
    De 18e had ik ongesteld moeten worden en heb gisteren een test gekocht voordat ik ging werken, natuurlijk kon ik toen ik de test had gehaald niet meer wachten en heb hem in de wc gedaan omdat ik kv2v5 had gehaald had daarvoor weinig gedronken toevallig en dacht heb er toch 2. Toen de lijn begon door te vloeien was hij meteen positief roze niet knal zoals de c lijn maar toch heel goed te zien met het blote oog en hoefde hem ook niet te draaien ofzo na 5 min was hij nog steeds positief en twijfelde ik niet meer dat ik zwanger was..
    Toch deed ik net nog een test en die was niet zo positief als die van gisteren, integendeel het streepje is bijna niet te zien en zou ik zo op het blote oog bijna negatief noemen:$
    het enige wat ik kan bedenken dat ik mischien 1,2 druppels teveel urine heb gedaan aangezien het pipetje niet goed volgezogen zat.

Ik voel me zwanger (zoals ik eerder me zwanger voelde bij mijn 2 kinderen)
    Ben misselijk en heb last van mijn borsten, duizelig en moe maar zolang ik maar beetje eet steeds gaat het wel goed. Ook heb ik wel krampjes die van mijn baarmoeder komen maar voel niet stekende pijnen zoals bij een vmk en natuurlijk nog steeds niet ongesteld geen drupje niks..

Natuurlijk snap ik dat jullie zelf er weinig mee kunnen maar vraag me af of er meiden zijn die dit ook hadden en toch succesvol zwanger zijn gebleven heb eerder al eens een vmk gehad en ben hier nu ook zo bang voor. ook is het streepje van de positieve test iets minder roze nu maar nog steeds duidelijk zichtbaar..

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Klinkt wel veelbelovend. Morgen nog een keertje testen en dan zorgen dat het pipetje wel goed vol zit :)

Het zou namelijk goed kunnen dat je vanochtend meer verdunde urine had dan gisteren middag.

Succes, ik duim voor je!

3. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie. Zou dat kunnen dan? Want vanochtend was het wel het eerste plasje al hield ik het wat langer al op omdat ik vanacht geen zin had om naar de wc te gaan en toen ben ik dus weer in slaapgevallen en moest ik heel nodig.

Zijn er meer vrouwen die beter testen met latere urine dan ochtend urine?

Baal hier wel van want als ik die 2e test niet gedaan had zou ik toch echt zeker weten dat ik zwanger ben kwa gevoel en die test...

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb de eerste keer op 9 dpo met middagurine gewoon positief getest. 's ochtends op 10 dpo was ie lichter, om vervolgens 's middags weer donkerder te zijn...

Succes

5. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik had gister middag ook een soort van lijntje op een test vanmorgen niks te zien, gister avond wel veel gedronken straks nog maar 1 halen dus

6. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik doe woensdag weer een nieuwe maar bedenk me net dat ik vooral savonds altijd veel drink natuurlijk ga ik wel naar de wc voordat ik ga slapen maar zou het kunnen dat daardoor de test nu vanochtend negatief was..
    Tis ook weer echt iets voor mij, heb je eindelijk een positieve test krijgen we dit weer :(
    Voor het eerst baal ik dat er 2 in 1 pakje zitten ;)

7. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Normaal let ik er wel altijd op met drinken, maar ik heb de laatste tijd zo vaak een drink aanval, dat heb ik zo erge dorst, dus heb gister wel echt veel gedronken. Mischien beiinvloed dat onze testen dus.
    Ik ga der vanmiddag nog maar 1tje proberen, dat moet meer duidelijkheid geven. succes

8. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik zou er vanmiddag nog 1 doen. als ie dan weer negatief is kun je er denk van uit gaan dat je niet zwanger bent, of dat er toch iets fout gegaan is!
    hoop natuurlijk op een positest voor je! succes!

9. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zoo spannend he!
    Dit vond ik op Wij tgeeft toch weer soort van hoop.
    dat je niet voldoende geconcentreerde urine hebt gebruik, bijvoorbeeld urine van overdag in plaats van de eerste ochtendurine (ook bij veel drinken 's avonds kan de ochtendurine te veel verdund zijn);

Laat je het weten als je weer getest hebt?

10. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik ga vanmiddag testen dan post ik het wat er staat spannendddd

11. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Spannend meiden. Ben benieuwd naar de nieuwe testen!

12. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Net getest en was wit. Pff

13. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    ach nee wat ontzettend, rot nu durf ik niet meer te testen.. :(
    Maar zolang ik geen bloed zie hou ik hoop..

14. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ja echt irritant. En op die andere test van gister zie je die streep gewoon nog zitten. echt irritant die voorgedrukte/indroog lijntjes.

Wanneer ga jij weer testen sylvia

15. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Net gedaan maar had al een stukje bij jouw topic gezet. toch weer licht positief.. nog even en ik ga midden in de nacht testen ;)

16. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Toen ik de 1e keer zwanger was (onverwacht en helaas mk) wou ik zeker weten dat er iets zat en heb daardoor in een paar dagen tijd op wisselende tijden (s'ochtends, s'middags, s'avonds, s'nachts) getest en elke test was positief. Ook was te zien dat na 2 dagen de streep ineens donkerder was.
    Tussendoor (na de mk) ook getest omdat mn menstruatie op dat moment enorm van slag was, maar nooit een indroogstreep gehad overigens.
    Bij deze kleine ben ik niet zo geweest en heb alleen tot smiddags gewacht zodat mijn vriend er ook bij kon zijn met testen, iets wat hij graag wilde. Beide keren was de streep niet zo donker als de controlestreep, maar toch te zien.

Mijn advies zou dus zijn om nog een dag of 2 te wachten en dan opnieuw te testen. Als er echt iets groeit, is in mijn opinie de kans dan groter dat de streep donkerder is.
    Ik weet het, het is moeilijk dat wachten, maar beter dan jezelf afvragen 'zie ik nou wel of geen streep'.

Succes!

17. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    ik zou er zo eentje van clear bleu kopen niet die met die kruis maar die met zwanger of niet zwanger

18. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    De mijne waren in het begin s'morgens nauwelijks te zien, terwijl ze s'middags goed zichtbaar waren!!!

Ik testte dus ook s'middags beter! Houd moed.....

Deel Deze Pagina