Ten einde raad wil iemand aub advies geven :))

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Tamara61, Feb 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tamara61

Tamara61 Lid

Feb 16, 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeu dames nou zal eff beetje uitlegge .. Ik had mijn vruchtbare periode tuss 3 en 5 feb netjes cervixslijm alles gehad heb een cyclus van 31 dagen word altijd 21ste ong 20 ste kramp ect snachts erger sochtends opstaan roze slijm en ong ... Maar nu word ma niet ong ik had eff denke een bloed test gehad 2 week gelede op zaterdag maandag bleek negatief dat was 7 dagen voor mijn ong vorig week vrijdag negatieve test een dag over tijd wel steeds krampen al sinds 13 feb toen had dus ook apart roze slijm ... Maar nu ben ik 5 dagen overtijd en nam jullie advies op 2 voor 5 kruidvat test nu is er egt zooooo licht lijntje bijna niet te zien en hij is wel heeel lichtig roze hij is echt bijna niet te lezen ... Als ik over 2 week niet ong was moest ik trug komen iemand hier ervaring mee dat bijv te weinig hcg aanmaakt enzoja wat heeft dat te betekenen veel liefs xx

Attached Files:

2. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik denk niet zwanger.

3. Tamara61

Tamara61 Lid

Feb 16, 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel licht heel lichte streep .. Maar krijg hem niet op de foto blote oog zie je hem wel maar heel licht ben ook nooit overtijd maar ik test over een paardagen wel dan want ik ben zeer regelmatig niet aan de pil al 3 jaar niks

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Als ik de foto inzoem zie ik inderdaad een heel licht streepje. Meestal als je een foto maakt zie je hm nog minder. Als ik jou was zal ik een digitale test proberen en sowieso ff langs de HA. Het kan zijn dat je minder Hcg in je lichaam hebt.

Succes.

5. Majtje

Majtje Actief lid

Jan 28, 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    moet eerlijk zeggen dat ik op de foto niets zie..misschien een bloedtest laten doen? dan weet je het zeker.

6. Tamara61

Tamara61 Lid

Feb 16, 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat bedoel ik is het mogelijk dat je gewoon niet verl hcg aanmaakt heb zoveel negatieve testen voor nod gehad en bloedtest zelfs een week de dokter gaf aan dat het mes te vroeg was .. En een dag over tijd meschien was het te vroeg ik kwam bij me zoon pas na 7 week erachter was ong en erna een maand niet maar zo druk en hield het nooit in de gaten dus heb er toen niet bij nagedacht ... Vreemde is week van te voren roze slijm had ik alln bij men zwangerschappen .. Dokter zei wel als ik binne 2 week niet ong werd terug moest komen ... K heb wel krampen maar dat heb ik al sinds 13 feb ziek werd ik pas met 8.5 weken .. Dus ik heb geen enig idee ..

7. Tamara61

Tamara61 Lid

Feb 16, 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Andere heb ik net gedaan ervan die is weer negatief .. Snap er helemaal niks van bah bah nja dan wacht wel af als volgend week vrijd nog niet ong ben geworden test ik wel opnieuw en bel de dokter dank je dames xx

Share This Page