Stomme grijze streepjes binnen de tijd!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door romyatilla, 17 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hallo iedereen! :)

Als het goed is heb ik 12 dagen terug mijn eisprong gehad (testjes), hij kan natuurlijk ook opeens een paar dagen later zijn gaan springen.

Ik ga er maar even uit dat ik 12 dpo ben.

Op 8 dpo een test gedaan met kv2v5 en zwanger en kids (cassette). Op beide verscheen binnen 3 minuten een licht grijzige streep

Nu op 9 en 12 dpo weer getest met beide testen en weer dezelfde vage streep....

Hoezo komt er binnen de tijd een grijzige streep die niet op de foto te plaatsen is?? Dit hoort toch niet te kunnen.

Ik heb hem 1 keer op de foto kunnen zetten, maar ik vrees dat jullie hem niet zien, aangezien de uploadkwaliteit zo slecht is. Als je hem in gaat zoomen, dan staat hij onder de T.

Hebben jullie dit wel eens gehad? Ik bedoel dan ook echt met verschillende testen en achter elkaar..

Ik word er gek van!!

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ja, met die van z&k die jij ook laat zien heb ik altijd n streepje. Rot dingen..

3. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik heb dat inderdaad ook gehad met zw&k, kv2v5 maar ook met de cb plus testen. Heel erg vervelend! Ik denk dat het voorgedrukte streepjes zijn.

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Mijn kv2v5 is altijd omowit geweest. Nog nooit heb ik daar zo'n streepje op gehad. Maar er zullen vast uitzonderingen zijn. Helaas!

5. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik vind het echt bloed irritant!! Grrr... Geef een witte test en anders een roze streep... maar niet grijs! Aangezien ik zo vroeg begon met testen en ik zag eerst zo een heel vaag lijntje, had ik alweer een klein beetje hoop, alleen toen hij niet donkerder werd en grijs bleek te zijn, ben ik maar wat info gaan opzoeken van deze testen.

Wat wel apart is.. ik heb mijn zus laten testen met de zw&k en zij heeft helemaal geen streepje! Terwijl ik bij elke test een grijs streepje heb... pff nooit meer zw&k voor mij.

Xx

6. Nienke1985

1 mei 2015
    43
    0
    0
    Brielle
    Ik vind het heel vervelend om te zeggen, maar ik zie echt niks :(

7. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Ik zie inderdaad wat je bedoelt.... Ik vind het moeilijk om wat over te zeggen. Behalve.... Probeer het van de week nog een keer :) ze horen die streepjes idd niet te geven!

8. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou tot minimaal NOD wachten en liever nog 2 dagen erna....en dan testen. Daar zijn testen over het algemeen voor gemaakt. Al is wachten uiteraard moeilijk maar in dit geval zal er niets anders op zitten. Succes!

9. Lada

Lada Lid

22 jun 2015
    34
    1
    8
    Heb dit ook altijd met de testen van zwanger en kids.. Heeft ervoor gezorgd dat ik iedere keer dacht iets te zien. Koop deze testen nooit meer, dat weet ik wel.

10. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Gezien het feit je dit op meerdere testen hebt (van verschillende merken) en je zus met dezelfde testen geen grijs streepje krijgt, zou je zeggen dat er toch een minimale hoeveelheid hcg moet zijn, wat misschien niet oploopt?

11. Liah

Liah Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde !streepjes verschijnen bij verschillende testen heel frustrerend!

12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik heb dat dus ook op vrijwel alle merken testen die ik gebruikt heb.. heel irritant!

13. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    #13 Burns, 17 aug 2015
    Laatst bewerkt: 17 aug 2015
    Ik zie ook een vaag streepje maar zou inderdaad op nod of 2 dagen erna nog eens testen.
    Hopelijk heb je dan een mooie positieve test in handen!

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hé meid,
    Hoop alsnog dat je een duidelijk streepje krijgt!
    Ik heb voor nod ook al wel eens meer een dergelijks streepje gehad... Met een paar druppels water erdoor werd het echt een duidelijke streep, maar 2 dagen nadien dan toch ongesteld geworden... Of anders bleven het tuurstreepjes tot ik gewoon ongesteld werd.
    Weet niet wat ik ervan moet denken! Hoop allesinds op het beste voor je!

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar ovulatie en zwangerschapstesten.

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik heb dat ook elke maand met deze testen. Idd stomme testen ;)
    Pas als het een duidelijke streep is zou ik er op beginnen hopen dat het raak is

17. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Toen ik de pagina opende zag ik wel vaag wat, maar raar dat ie niet roze is maar grijs. Ik zou over een dag (of twee als je zolang kan wachten haha) weer testen! Succes :)

18. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik zie et... heb nu hetzelfde ook met kruidvat.. ik ga morgen of overmorgen nogmaals proberen .. ben benieuwd

19. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hoi dames,

Ik ben ongesteld geworden, maar geef natuurlijk niet op!!

Stomme testen!!!

20. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Balen!

Deel Deze Pagina