zijn er dames die etos eigenmerk flesvoeding geven? En wat is jullie ervaring hiermee? Ik ben een mama in spe, en ben benieuwd of het nou Net zo goed als nutrilon is?
Ik ben ook van plan om etos flesvoeding te geven, maar aangezien ik nu de kruidvat luiers wil gaan gebruiken twijfel ik nu tussen etos en kruidvat flesvoeding qua prijs maakt het niet zoveel uit en voor zover ik heb begrepen is kruidvat of etos net zo goed als bijvoorbeeld nutrilon alleen is de prijs anders. Of dit echt zo is weet ik niet, dus ik lees ff mee
is heel goed hoor, is een beetje te vergelijken met de kruidvat. de oudste van ons kreeg altijd nutrilon, hij had altijd veel last van krampjes maar nooit geweten dat het daar door kwam, toen we de tweede kregen hadden we het financieel niet zo breed dus kochten we etos merk of soms ah merk, kind had nooit krampjes, op een avond toen we met onze domme kop waren vergeten om een pak voeding te halen moest ik naar de avond shop en daar hadden ze alleen nutrilon, na de eerste fles die hij hier van kreeg had hij meteen last van krampjes, ik ben dus van mening dat de goedkopere merken vele malen beter zijn dan de duurdere merken. Luiers bij de Lidl zijn ook erg goed, alleen die beginnen pas bij maat 3
Etos en Albert Heyn eigen merk is exact hetzelfde en als ik het goed heb is AH een euro goedkoper. Dus als je daar wel is boodschappen doet kun je net zo goed die nemen.
Lidl luiers heb ik ook naar gekeken in mijn zoektocht naar "wat gaan wij gebruiken voor de kleine" Ik ga nu eerst kruidvat luiers gebruiken, deze komen zowel op dit forum als andere sites goed uit de bus. Daarna ga ik over op lidl Weet iemand trouwens ook of er nog verschil zit tussen etos en kruidvat babyvoeding?
Er zit wel (minimaal) verschil in. Maar het is allebei even goed voor je kindje. Sommige kindjes reageren beter op het ene merk dan het andere maar het maakt in principe niet uit welk merk je geeft. Hier kun je de verschillen zien: Check hier uw Babyvoeding op kwaliteit en prijs
Oooh die site zocht ik al een tijdje weer!!! Bedankt!! Ik zie inderdaad maar weinig verschil, ook tussen kruidvat en nutrilon. Bizar dan eigenlijk dat er zoveel prijsverschil in zit
Ja dat heeft met marketing en onderzoeken die ze doen te maken. Maar het verschil is inderdaad wel erg groot. Helaas had ik net 1 van die weinige kindjes die wel heel erg reageerde op andere merk voedingen en was het enige waar hij echt goed op reageerde Nutrilon Omneo a 15 euro per pak .
Ja ik zag de prijzen afgelopen vrijdag en zat te vergelijken met mijn moeder....jeetje wat een verschil kan ertussen zitten. 15,- per pak is best veel, maar als je kindje niet anders wil of kan drinken heb je niet veel keus ben ik bang, ik hoop dan ook een beetje dat mijn kindje niks speciaals nodig heeft op dat gebied. Mijn zusje (wel andere vader) kon alleen tegen een speciale nutrilon die 23,- per pak kost Schrok me wild!!!