Hoe vallen die qua maat??? Ze zit nu met schoenen en laarzen van Shoesme in maatje 22, al sinds augustus en die zitten nog prima. Maar wil gewoon voor de leuk een paar goedkope schoentjes erbij. Heb een broek gekocht in een afwijkend kleurtje en daar past niks bij. Wat is jullie ervaring met h&m?
Mijn ervaring is dat ze groot en breed zijn. Als ik ze een maat kleiner koop dan de eigenlijke schoenmaat, zijn ze vaak (nog te) groot. Maar ook als de lengte klopt, stappen mijn meiden er vaak uit omdat ze te breed en te stug zijn. Hier geen succes dus...
Hier vallen ze vanaf maat 24 op maat. De baby collectie vind ik een maat groter vallen. Instappers blijven niet goed zitten, de gympjes en ballerina's met bandje wel.
Ik heb alleen ervaring met de baby schoenen t/m 22. Die vallen zeker 2 maten groter. En zijn inderdaad erg stug en breed. Met de grotere maten weet ik het niet.
Hier gympen, vallen een maat groter. Vorige jaar sandalen gehad, heel leuk, liep ze ook graag op, maar viel ook een maat groter. Voor erbij prima.