Hoi meiden. Wie hebben er allemaal 4 dgn voor nod positief getest? Met mijn 2 vorige zwangerschappen wel gedaan en allebei positief. Nu bezig voor een 3 de wondertjes en kan me eigenlijk heel goed inhouden. Geen klachten alleen wat gespannen borsten aan de zijkant maar ben ook knetter verkouden. Ook het gevoel dat het deze rond niet raak is.
Hier helaas nog nooit positief getest Succes met het afwachten! Ik kan me zo indenken dat als je het gevoel hebt dat het niet raak is je je goed in kunt houden. Ben benieuwd.
Ik heb achteraf gezien 6 dagen voor NOD positief getest. Ik was misselijk en voelde mij niet lekker en dacht doe een test. Heb een spiraal dus verwachte er niet veel van, maar tot mijn schrik was hij heeel licht positief. 3 dagen voor NOD heb ik een bloedtest gehad en toen was het duidelijk. Heb ook wel dat het bij een derde zwangerschap minder aandacht aan je vraagt. Bij de meiden telde ik de dagen weg en nu ben ik opeens alweer 13 weken. Veel minder mee bezig. Veel succes met zwanger worden en beterschap!
Bij de eerste 11dpo positief getest maar daarvoor niet getest Bij de tweede 10 dpo positief getest maar daarvoor niet getest Bij m'n mk op 8dpo positief getest en 9dpo positieve digitale test Nu nog te vroeg om te testen