Dit vind ik echt raar....

Discussie in 'De lounge' gestart door Life in Pink, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Een tijdje terug heb ik een topic geopend met daarin grote maten kleding die tegen verzendkosten weggegeven werden. Het is oude kleding van mijn moeder die inmiddels veel afgevallen is. Omdat ik geen zin meer had om alles te fotograferen, besloot ik het op deze manier weg te geven.

Ik kreeg een aantal leuk reacties en heb een paar pakketjes weg gestuurd. Een van de leden van hier was ook enthousiast en wilde graag het een en ander van dit pakket. Ze zei dat ze er zelfs nog wel iets voor over had (qua geld). Dit was niet mijn insteek, maar ik vertelde erbij dat het geld dan sowieso naar mijn moeder zou gaan, omdat zij een nieuwe garderobe nodig heeft. Mijn moeder zou dit dus goed kunnen gebruiken.

Ik schreef ook nog dat ze het pakket eerst maar moest ontvangen en dan kon ze daarna zelf bepalen of ze er nog iets voor wilde geven.

Een grote verhuisdoos vol is die kant op gegaan, verzendkosten zijn door haar betaald.
    Na een aantal dagen eens gemaild of ze het pakket inmiddels ontvangen had? Helaas geen reactie ;) Na een x aantal dagen nog maar eens gemaild, en even nagekeken of ze nog op ZP was geweest, dat was zo, dus je zou zeggen dat ze haar prive berichten nog wel gezien heeft.
    Ook nog maar eens bij gezegd dat ze zich niet verplicht hoefde te voelen om er iets voor te betalen, maar dat ik het leuk zou vinden om even te horen of ze het ontvangen had en of er iets leuks voor haar bij zat, is toch niet zo veel gevraagd lijkt me?

Tot op heden niets gehoord en ik vind het eigenlijk best wel lullig. Ik neem de moeite gratis kleding aan te bieden en dit op te sturen en vind op zijn minst dat iemand dan wel even iets kan laten weten, of wellicht een bedankje (in woorden) zou ook niet gek zijn toch?

Valt me echt tegen dit....

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ai ja dat is wel flauw ja..

Heb dat ook een keer meegemaakt met een doos babykleding. Heb toen alle kosten op me genomen en ze mailde me nog een een paar keer of ik het al verzonden had omdat ze het echt nodig had..

En idd nooit meer wat van vernomen.

3. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik begrijp je wel, misschien leest ze dit topic. Ook wel een beetje lullig, al maak je geen namen bekend.

Maar als ze dit topic leest misschien alsnog een reactie!

4. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik vind het niet raar, maar asociaal!

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Bah, heel onbeschoft en ondankbaar. Ik zou mij echt kapot schamen, maar sommige mensen hebben echt geen normen of waarden....:(

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.878
    5.171
    113
    Home
    ja erg lullig... een bedankje is wel het minste wat ze had kunnen sturen

7. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik heb ook n keer zoiets gehad; had heel veel babykleertjes voor iemand die t nodig zou hebben.
    Degene is t komen ophalen. En zei dat ze t thuis nog zou bekijken en een kaartje zou sturen of t wat was. Nooit meer gedaan. Na haar gepb't te hebben zei ze wel dat ze t mooi vond. Ze hoefde er uiteraard niks voor te betalen maar als ik zoiets had gekregen dat had ik zowiezo wat enthousiaster gereageerd en minstens iets lekkers oid voor degene die t gaf meegenomen...

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ze had tenminste ff een bedankje kunnen doen...

9. 1234

1234 Niet meer actief

Dat vind ik ook niet zo netjes. Een beetje ondankbaar komt het over. Hopelijk hoor je alsnog wat.

10. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het nu een aantal keer gehad en ook besloten nooit weer wat weg te geven via internet;) Heb zelfs regelmatig de verzendkosten zelf betaald en geen reactie gekregen. Aso;)

11. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    stank voor dank..

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik vind dit ook niet normaal. Ik hoop dat je door dit topic alsnog wat hoort.

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Vin het ook niet netjes, bedankje had op zijn minst gekund. Hopelijk hoor je nog wat.

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik vind het ook behoorlijk asociaal! Dit verpest het ook voor de andere mensen he, want veel mensen zullen zoiets dan niet snel meer doen Als zoiets gebeurt :(

15. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    oh sorry...Bedankt nog daarvoor!!

Flauw grapje:p Ik was 't niet, als ik 't zou zijn geweest had ik allang wat laten horen, inderdaad niet netjes nee..:)

16. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL

Haha, maar idd erg triest zeg!! :$

17. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik vind het ook asosiaal. Is toch een kleine moeite om even wat te sturen via mail o.i.d.

18. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ja, vind het gewoon niet zo netjes. Maar dacht ook steeds ik zal nog wel wat horen. Maar na er zelf een paar keer achteraan gemaild te hebben, ben ik er wel goed klaar mee. Dat had, vind ik, sowieso al niet nodig hoeven zijn.....

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Das idd erg associaal!

20. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb tijdje geleden ook alle meisjeskleding van onze kleine meid weggegeven. Omdat wij veel krijgen, wil ik ook graag anderen weer helpen dus geef ik het liever ook weg aan iemand die het kan gebruiken. heb het aan 3 dames gegeven, van 1 heb ik maar wat gehoord van de andere 2 helemaal niks. Vond dat ook wel erg jammer. Ik hoef er niks voor te hebben, maar een pb dat het is aangekomen en of het wat was is een kleine moeite. Maar schijnbaar voor sommige toch een grote moeite jammer!

Deel Deze Pagina