Een tijdje terug heb ik een topic geopend met daarin grote maten kleding die tegen verzendkosten weggegeven werden. Het is oude kleding van mijn moeder die inmiddels veel afgevallen is. Omdat ik geen zin meer had om alles te fotograferen, besloot ik het op deze manier weg te geven. Ik kreeg een aantal leuk reacties en heb een paar pakketjes weg gestuurd. Een van de leden van hier was ook enthousiast en wilde graag het een en ander van dit pakket. Ze zei dat ze er zelfs nog wel iets voor over had (qua geld). Dit was niet mijn insteek, maar ik vertelde erbij dat het geld dan sowieso naar mijn moeder zou gaan, omdat zij een nieuwe garderobe nodig heeft. Mijn moeder zou dit dus goed kunnen gebruiken. Ik schreef ook nog dat ze het pakket eerst maar moest ontvangen en dan kon ze daarna zelf bepalen of ze er nog iets voor wilde geven. Een grote verhuisdoos vol is die kant op gegaan, verzendkosten zijn door haar betaald. Na een aantal dagen eens gemaild of ze het pakket inmiddels ontvangen had? Helaas geen reactie Na een x aantal dagen nog maar eens gemaild, en even nagekeken of ze nog op ZP was geweest, dat was zo, dus je zou zeggen dat ze haar prive berichten nog wel gezien heeft. Ook nog maar eens bij gezegd dat ze zich niet verplicht hoefde te voelen om er iets voor te betalen, maar dat ik het leuk zou vinden om even te horen of ze het ontvangen had en of er iets leuks voor haar bij zat, is toch niet zo veel gevraagd lijkt me? Tot op heden niets gehoord en ik vind het eigenlijk best wel lullig. Ik neem de moeite gratis kleding aan te bieden en dit op te sturen en vind op zijn minst dat iemand dan wel even iets kan laten weten, of wellicht een bedankje (in woorden) zou ook niet gek zijn toch? Valt me echt tegen dit....
Ai ja dat is wel flauw ja.. Heb dat ook een keer meegemaakt met een doos babykleding. Heb toen alle kosten op me genomen en ze mailde me nog een een paar keer of ik het al verzonden had omdat ze het echt nodig had.. En idd nooit meer wat van vernomen.
Ik begrijp je wel, misschien leest ze dit topic. Ook wel een beetje lullig, al maak je geen namen bekend. Maar als ze dit topic leest misschien alsnog een reactie!
Bah, heel onbeschoft en ondankbaar. Ik zou mij echt kapot schamen, maar sommige mensen hebben echt geen normen of waarden....
Ik heb ook n keer zoiets gehad; had heel veel babykleertjes voor iemand die t nodig zou hebben. Degene is t komen ophalen. En zei dat ze t thuis nog zou bekijken en een kaartje zou sturen of t wat was. Nooit meer gedaan. Na haar gepb't te hebben zei ze wel dat ze t mooi vond. Ze hoefde er uiteraard niks voor te betalen maar als ik zoiets had gekregen dat had ik zowiezo wat enthousiaster gereageerd en minstens iets lekkers oid voor degene die t gaf meegenomen...
ik heb het nu een aantal keer gehad en ook besloten nooit weer wat weg te geven via internet Heb zelfs regelmatig de verzendkosten zelf betaald en geen reactie gekregen. Aso
Ik vind het ook behoorlijk asociaal! Dit verpest het ook voor de andere mensen he, want veel mensen zullen zoiets dan niet snel meer doen Als zoiets gebeurt
oh sorry...Bedankt nog daarvoor!! Flauw grapje Ik was 't niet, als ik 't zou zijn geweest had ik allang wat laten horen, inderdaad niet netjes nee..
Ja, vind het gewoon niet zo netjes. Maar dacht ook steeds ik zal nog wel wat horen. Maar na er zelf een paar keer achteraan gemaild te hebben, ben ik er wel goed klaar mee. Dat had, vind ik, sowieso al niet nodig hoeven zijn.....
ik heb tijdje geleden ook alle meisjeskleding van onze kleine meid weggegeven. Omdat wij veel krijgen, wil ik ook graag anderen weer helpen dus geef ik het liever ook weg aan iemand die het kan gebruiken. heb het aan 3 dames gegeven, van 1 heb ik maar wat gehoord van de andere 2 helemaal niks. Vond dat ook wel erg jammer. Ik hoef er niks voor te hebben, maar een pb dat het is aangekomen en of het wat was is een kleine moeite. Maar schijnbaar voor sommige toch een grote moeite jammer!