Stond ik laatst in de winkel op luiers te kopen, tjonge jonge wat een keuze! Weet je eindelijk welke maat je moet hebben, moet je nog kiezen uit tig soorten! Alleen Pampers heeft al 3 verschillende soorten luiers in dezelfde maat, om GEK van te worden! En wat te denken van alle andere keuzes die je hebt? Even simpel boodschappen doen zit er niet in hoor. Ja ok, als je vaste merken gebruikt ofzo is er geen probleem, maar o wee als je vaste merk eens op is of als je eens iets nieuws wilt proberen! Laatst stond ik zo bij de chocopasta's, Nutella was op moest wat anders nemen, ik kon gewoon geen keuze maken, zoveel potten chocopasta stonden er Hoe achterlijk.. Ja, eigenlijk is het met alles zo tegenwoordig. Er is zoveel aanbod dat je door de bomen het bos niet meer ziet en echt niet meer weet wat je moet kiezen! Natuurlijk is het geweldig dat we zoveel hebben, maar het maakt het ook moeilijker! En om dan weer terug te komen op de pampers: ik heb van alle 3 de soorten pampers 1 pak gekocht (aanbieding van AH, 3=2), kijken welke ik het fijnste vind..
ik koop pampers voor de nacht en dan die active fit, die lekt als enige niet door, voor overdag gebruik ik lidl of kruitvat luiers, je verschoont toch vaak genoeg overdag..
Nou weet je, ik heb inmiddels al heel wat huismerk luiers geprobeerd, maar ik vind alleen de pampers luiers fijn. Die andere zijn allemaal zo stijf, of ze rekken niet lekker mee.. Vooral de luiers van AH zijn vreeeselijk! Dan denk je natuurlijk: "waarom probeer je dan andere luiers als je tevreden bent met de pampers?".. Tja, als het ietsie goedkoper kan, heb ik dat natuurlijk liever.. Zijn die van de lidl goed? Misschien moet ik die ook eens proberen.
nou die zijn dus nog zachter als kruitvat, en ik ben er heel tevreden over, die vernieuwde luiers van kruitvat vind ik ook wel fijn. verder vind ik alle huismerken prut. maar ik blijf bij pampers voor de nacht (die paarse dan, want die groene vind ik niks)
Ik weet het niet bij babyluiers, maar bij volwassenenincontinentiemateriaal (galgjewoord ) kan in paars meer vocht. Groetjes, Didier (ik werk in de zorg )
tja, ik vind paars een betere pasvorm en hij ploft niet zo gauw die paarse heeft ook wat hogere randjes bij de beentjes
Ik heb eigelijk alleen toen Giovanna net geboren was pampers gebruikt maar ze kreeg er luieruitslag van.. dus ik zit nu al bijna 10 maanden op de etos luiers en nooit klachten!
Ik heb wel eens bedacht om een luierruilbeurs te organiseren. Iedereen ruilt dan 3 luiers met elkaar. Zo kun je nog eens verschillende merken proberen zonder meteen aan een heel pak vast te zitten.
kruidvat, gebruik ik al vanaf het eerste kind hier, we hebben in die jaren heel wat anderen geprobeerd maar allemaal prut, doorlekken, alleen pampers was goed maar oh zo duur, en kwalitatief hetzelfde als kruidvat. Nou moet ik kruidvat niet te veel gaan promoten want in welke kruidvat ik ook kom, de luiers zijn altijd uitverkocht, zo populair zijn ze
het zal ook dit keer weer die van de kruitvat worden.... heb vanaf het begin af aan bij de 1e kruitvat luiers gebruikt en die zijn me altijd goed bevallen, ooit eens uit "luiheid" pampers gekocht omdat ik geen zin had om naar de kruitvat te rijden, maar de volgende dag toch maar gedaan...vindt het persoonlijk "bagger" luiers....luiers moeten tegenwoordig maar steeds dunner en weet ik veel wat, maar feit bleef wel dat de kleine met die van de kruitvat droog bleef en geen last hadden van uitslag, en 1 dag en nacht pampers gebruiken leverde me 2 natte en vooral rode billetjes op dus hoeveel soorten ze ook mogen maken ik houd het mooi bij 1 en dezelfde soort en merk...kruitvat
hmm hier 2 pakken pampers newborn en nog een ander pak van een of ander merk met als werktitel "new baby" (of is dat ook van pampers?) ik zie nu het bos al niet meer.. kind is nog niet eens geboren nog tips van welke in ieder geval NIET geod zijn? dat scheelt weer luiers testen *grin*