nijntje de film met 2jarige?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tijdvoormezelf, Feb 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Zoals de titel al zegt twijfel ik om met mijn zoontje naar nijntje de film te gaan.De reclame zegt met het licht aan en geluid zacht dus geschikt voor de allerkleinste, maar wat is een goede leeftijd?
    Hij is 2 jaar en 2 maanden en eigenlijk vond ik het niet nodig. Ik wilde wachten tot de dvd uit was.
    Maar iedere keer als er reclame van op tv of youtube komt dan wordt hij bij de eerste begintoon al helemaal enthousiast en roept blauwe nijntje dierentuin. Hij is nl ook helemaal gek van dierentuinen.
    Nu begin ik toch te twijfelen.. Hij kan gerust een uur youtube filmpjes kijken (heel soms mag dat )dus qua tijd houdt hij het wel vol denk ik.
    Wat vinden jullie?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou gaan, als hij het niet vol houdt of gaat jengelen is hij vast niet de enige bij die film ;)

3. levy

levy Lid

Jan 29, 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er met mijn dochter geweest. Zij is van okt 2010.
    Bij ons in de bios hoefde ze ook niet stilvte zitten.
    Het ging heel goed... ze ging wel staanmaar werd toch elke keer geboeid door de film en ze vond het geweldig in de bios.
    Gewoon gaan..... de zaal zit vol kleine kinderen...

4. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat ook te denken om dat te gaan doen. Film duurt 1:15 ongeveer. Zolang krijg ik mijn dochtertje echt niet stil op een stoel denk ik.
    Maar ja ik bedacht me ook als ik het niet probeer dan weet ik het ook niet. En als het niet gaat dan ga je toch gewoon weer. Heb je altijd de dvd nog;)

5. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Ik ben er geweest. Er waren genoeg kleine kinderen. Die renden allemaal door de zaal.
    Het is ook niet vervelend als hij begint te praten, dat kan gewoon.
    Ik zou zeggen ga lekker heen. Kies een goed plekje zodat hij zich goed kan concentreren en niet wordt afgeleid door andere kinderen.

Het is een erg leuke film. Veel plezier!!

6. joan81

joan81 Bekend lid

Dec 28, 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Ik ben geweest met mijn dochtertje van bijna 3,5. Er waren veel kindjes van rond de 2. Sommige gingen lopen en voor t scherm rennen en spelen. Maar andere bleven keurig zitten.
    Het licht is inderdaad zacht aan en het geluid staat zachter dan bij een gewone film.

Ik zou gewoon gaan met je zoontje, hij zal het vast geweldig vinden!!!

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Gewoon gaan joh. Wij gaan morgen met zoon van 3,5 en dochter bijna 2

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ben zondag gegaan en yara is 20 maanden! Kan makkelijk hoor! Ze was zo onder de indruk dat ze netjes bleef zitten en mee blafte met het hondje en de dieren bemoemde die ze zag! Super lief!

Andere kindjes gingen ook rondlopen en dansen enzo. Was totaal niet erg!

Ik zeg: Gaan!

9. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Wij gaan komend weekend en onze zoon is 23 maanden

10. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik ga het ook van het weekend proberen, mijn zoontje is net 3

11. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Topic verplaats van de lounge naar baby en dreumes.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

wat kost de film

13. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Mijn zoontje begint ook te roepen zodra hij de reclame ziet. Hij is helemaal gek op nijntje, maar hij wordt 14 maanden. Dit vind ik te jong. Denk niet dat hij het een uur volhoud. Jammer had graag willen gaan met hem.

14. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Denk rond de 8 euro.

Edit zie dat de bios in onze regio 5 euro vraagt p.p.

15. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Dankjewel voor jullie reacties. Ik ga dan toch maar met hem ernaartoe.

16. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Haha dan is het ook wat voor mijn dochter! Als je die een hondje na hoort doen.....Dat is geen waf waf of woef woef. Nee dochtlief doet dan: Eh eh eh eh. Rare manier van blaffen haha.

17. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Lijkt me leuk daar met E. Heen te gaan.. hoelang duurt hij?

18. adi

adi Niet meer actief

Wij zijn zaterdag geweest, en er zaten ook 2-jarigen in de zaal. Ik heb geen kinderen horen huilen of zien rennen door de zaal. Het ging echt verbazingwekkend goed, met alle kindjes (een hoop verbaasde ouders na de afloop gesproken hihihi)..

Wij zijn wel rond 13uur geweest. Lekker onverantwoord lunchen in de bioscoop (het mocht gewoon). Dus de meeste ouders hadden boterhammen en sap bij, en zaten kinderen lekker hun lunch weg te werken tijdens de film. Dat houdt ze ook even stil.

Onze peuters waren helemaal onder de indruk van de bioscoop. De film vonden ze wel leuk, maar net ietstje te saai. Ik vind het ook veel meer passen bij een kindje tussen 2 en 3 jaar. Heel veel herhaling en alles gaat lekker langzaam

19. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Ik vind het haast jammer dat mijn meisje nog zo klein is, het lijkt me zo'n leuke film!! :) ach ja, misschien over twee jaar naar deel 2?? :D

20. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Persoonlijk vind ik naar de film met zulke kleintjes erg overdreven..
    Maar je kindje zal het vast kunnen.

Share This Page