Etos Multi zwanger worden vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1Dondersteen, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Etos zwanger worden gebruiken als je zwanger wilt worden?

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sinds afgelopen zaterdag slik ik de "Etos Multi zwanger worden" pillen.
    Zijn er mensen die, nadat ze begonnen zijn met die pillen te slikken, evt. lichamelijke klachten of positieve ervaringen hebben gekregen?
    Op deze site heb ik wel iets gevonden over vet haar en over een dunnere ontlasting en een betere huid.... Maar niet echt iets over of de cyclus echt verandert. Of dat de cyclus toch zelfde is gebleven. Zijn mensen "denken ze" echt met behulp van deze pil zwanger geworden? Ik mis diepgang in de ervaringen over deze pillen.

Ik heb zelf heel erg last van pijn in de onderbuik. Alsof mijn baarmoeder rek en strek oefeningen aan het doen is. Mijn ontlasting? Tja, ietsjes dunner maar...da's niet erg.
    Zijn er mensen die dit herkennen?

Graag jullie ervaringen en ideeën en natuurlijk ook positieve en negatieve berichten over Etos Multi zwanger worden.
    In hoeverre is je cyclus verandert? Is deze wel verandert?
    Heb je de pillen geslikt en ben je binnen afzienbare tijd zwanger geworden?
    Had je vage lichamelijke klachten?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
    Groetjes, Muurtje

2. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hoi,

Was nog niet zo heel lang van de pil af maar mijn ongi kwam steeds maar niet door. Had vorige maand wat bruin bloedverlies maar wist niet of ik dit als ongi moest rekenen. Was dan al meer als 50 dagen over iig. Maar ben vorige week zaterdag begonnen met die pillen te slikken en kreeg maandag de voorbode van een menstruatie en op dinsdag begon het rijkelijk te komen. Kan nu dus zeggen dat mijn ongi rijkelijk aanwezig geweest is. Zat nl al te twijfelen om naar de dr te gaan maar had geen zin om door middel van pillen de menstruatie op te wekken. Maar was gelukkig niet meer nodig.

Weet niet hoe de rest gaat verlopen natuurlijk.. dus maar afwachten..
    Had vanmorgen wel dat ik misselijk uit bed kwam en een beetje dunne ontlasting had. Denk een griepje en niet van de pillen.
    Heb verder geen bijwerkingen van die pillen en ze zijn goed weg te krijgen. Zij wel groot maar heb er geen moeite mee verder..
    Maar om een cyclus op gang te helpen heeft bij mij in ieder geval geholpen!!

3. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hoi!

Ik slik de Etoz ZW pillen ook. Behalve dan dat ik weet dat vit. B6 helpt om een goede luteale fase te hebben, is er een ander werkzaam bestanddeel: vitex agnus castus. Als je het interessant vindt, zou ik het even googlen. (in veel hogere doseringen zou het kwaad kunnen, maar niet in deze lage dosering en ik heb zowel de vk als mijn gyn. gevraagd of het goed was: ja). Het zou je cyclus dus echt ondersteunen.

Had jij een onregelmatige/lange cyclus?

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ claartje, fijn om te horen dat je cyclus "eindelijk" op gang is gekomen! Hopen dat alles een goed ritme gaat krijgen en dat je snel zwanger zult zijn!
    Had toevallig vanmorgen ook last van misselijkheid en tja... ontlasting. Maar volgens mij heerst er echt weer een griepje... Kan ook zijn dat onze lichamen moeten wennen aan de pillen.

@ Luca, ik heb geen lange cyclus eerder een af wisselende korte cyclus. Ik zit tussen de 23 en de 26 dagen maar mijn Luteale fase is kort. Daarom ben ik begonnen met de pillen.
    ik heb er trouwens ook geen moeite om die grote pillen te slikken.

5. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Nope, heb ik ook geen moeite mee, maar ik heb grotere pillen slikken vroeger wel moeten 'leren'. Stom eigenlijk, als je eet slik je veel groter dingen in ;)
    Ik zie in je onderschrift dat je lf meestal 10 dagen is. Dat is gelukkig wel lang genoeg :). Ik heb zelf geen korte cyclus (nu gem. 28 dagen, is ook 26 geweest) maar mijn eisprong valt pas op dag 17 (of 16). Gelukkig ook lang genoeg, maar ik zou mijn eisprong liever iets eerder zien!

Dit is voor mij trouwens de 1e hele cyclus pas dat ik Etos ZW slik.

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lf lang genoeg met 10? tja daar wordt over gespeculeerd. Ik heb toch op verschillende sites gelezen dat als je lf 10 is je toch beter in gesprek kan gaan met de ha en gyn. Maar mijn ha wil wachten tot ik op 1 jaar oefenen zit... (GRRR) Ja 2e opinie kan ik vragen maar daar heb ik nu nog geen zin in wegens pers. omstandigheden in de familie.
    Vandaar dat ik het ga proberen met de pillen.
    Ik ben trouwens nog niet boven de 26 dagen qua cyclus gekomen... Dat heb ik pas 2 keer gehad. En ik ben toch al 9 of was het nou 10 rondes verder.

7. Hanneke083

24 feb 2009
    33
    0
    0
    Verpleegkundige
    sinds 3 weken slik ik ook de zwanger worden pillen van de etos, heb zelf een heel onregelmatige cyclus van 5-7 weken. Weet nog niet of het helpt, daarvoor is 1 maand te kort maar ik hou jullie op de hoogte. Heb geen last van bijwerkingen ofzo.

Groetjes

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ja! hou ons op de hoogte!
    Zal ik ook doen!

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Verder niemand met ervaringen?

10. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    ik ben deze cyclus ook begonnen met de pillen 'etos zwanger worden' dit is mijn 7de ronden dus ben heel benieuwd, ik lees nl heel veel positieve dingen. heb, tot nu toe, geen last van bijwerkingen. als ik volgende week zaterdag nog niet ongi ben doe ik een testje :)

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Sorry dames, dit wist ik niet. Maar er blijkt een club te zijn voor etos multi zwanger worden...
    viewtopic.php?f=97&t=63211&start=4365

Maar laat toch als je blieft je ervaring achter... we blijven nieuwsgierig!

Groetjes

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik heb de laatste 2 cycli ook de pillen van Etos geslikt, en beide keren keurig een cyclus van 30 dagen. Ook is m'n LF langer geworden (ronde 5 LF8, ronde 6 LF11, ronde 7 LF13). Ik ben er dus zeker wel over te spreken, maar wil deze ronde ff kijken of het aan die pillen ligt of dat m'n lichaam ook zonder die pillen een goede cyclus houdt.. Zo nee, dan ga ik volgende ronde wel weer die pillen halen, maar nu ff gewoon foliumzuur.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ok, Dat is fijn om te weten. Ik ben benieuwd wat je lichaam doet! Laat het weten ;)

14. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik heb deze pillen 2 maanden geslikt en ben zwanger! Heb geen rare bijwerkingen ofiets gehad. Succes!

15. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    @Rose wat een super nieuws hopen dat het bij ons werkt ;) Gefeliciteerd!

16. yeira

yeira Lid

1 mrt 2009
    94
    0
    0
    Psycholoog/coach
    Rotterdam
    Ik heb geen goede ervaringen met Etos zwanger worden.
    Ik heb het 3 cycli gebruikt en veel last van bijwerkingen, vooral vreselijke ongi krampen, diarree, een heftigere/langere menstruatie en een langere cyclus.
    Ik gebruik de pillen nu 3 maanden niet meer en voel me een stuk beter, mijn cyclus is weer gewoon 26/27 dagen.
    Voor mij dus geen Etos zwanger worden meer, gebruik wel foliumzuur.
    Maarja, iedere vrouw is anders dus kan me voorstellen dat het voor anderen wel een uitkomst is.

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Rose1982; geweldig nieuws! Van harte en idd hopen dat het voor ons ook werkt... ;)

@Yeira; Het blijkt wel dat ieder lichaam er anders op reageert. Maar het is goed om ook de minder goede kanten van deze pillen te belichten. Bedankt voor het delen van je ervaringen. Hopelijk ben je snel zwanger!

Groetjes

18. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Geen klachten hoor ben nu wel overgestapt op centrum materna

19. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Hoi Muurtje, bij mij werkte het volgens mij wel. Na 5 maanden proberen voor de 2e ben ik ze gaan gebruiken en ik was gelijk zwanger. Mijn vriendin heeft mijn verpakking vervolgens opgemaakt en haar IVF poging mislukte.. Dus ja, of het echt werkt, ik weet het niet! Maar het voelt wel goed om iets te gebruiken dat je kan ondersteunen bij het zwanger raken vond ik. Succes!

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ wiebertje; heeft het verder geen effect gehad bij jou op je cyclus? Waarom ben je overgestapt?

@ Nienke; Jij gebruikt het nu ook weer? Heb jij nog verschil bemerkt n.a.v. de pillen van de Etos?

Groetjes

Deel Deze Pagina