Aaah wat kan jezelf gek maken he.... Ik hoor graag wat jullie ervan vinden! Wij hebben steeds om de dag sex gehad. Op CD 21 had ik de eisprong. Rond de eisprong hebben we sex gehad op CD 18, 20 en 21. Maar dus niet meer na de eisprong, we waren allebei zooo moe dat het er echt niet meer van kwam. Volgens mij leeft een eitje max 24 uur na de eisprong of kan het ook langer zijn? Maar wat denken jullie, heb ik nu kansen laten lopen of niet? Hoe vaak doen jullie het rond de eisprong en gaan jullie dan na de eisprong ook nog door? Thanks lfs
Wij hebben de laatste ronde ook geen sex gehad na de eisprong en zie het resultaat. Als je op dag 21 sex hebt gehad blijven de zaadjes lang genoeg leven om zwanger te kunnen worden. Je hebt dus gewoon kans om zwanger te zijn.
Hi Tania, ah wat fijn om dit van een zwanger iemand te horen! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Nu is het gewoon geduld hebben en afwachten. Ik zal het niet kunnen geloven als ik zwanger zou zijn (maar volgens mij heeft iedereen dat die een posi zwangerschapstest in zn handen heeft!!) Nu ga ik gezellig met een vriendin uiteten!
Een eicel is maar een paar uren na de eisprong te bevruchten, dus seks ruim na je eisprong heeft weinig nut. Als je zeker weet dat de eisprong op dag 21 was en je hebt op dag 20 en 21 geklust, dan zit je zeker goed. Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen. Succes!
Nou dan heb je precies op de juiste dagen geklusd hoor!! Ons gemiddelde zit om de 2-3 dagen gemeenschap.. of we nou een kinderwens hebben of niet .. Dus bij ons gaat het feest gewoon door na de eisprong, omdat we het beide fijn vinden. Maar je hebt dus wel grote kans dat het raak is, spannenddd!!
ja hoor ik kan hier niets meer aan toevoegen. je maakt gewoon kans om zwanger te zijn. ik blijf meelezen ik zie dat je binnen 5 dagen mag testen. hopelijk positief
Dank voor jullie reacties ! Alleen was mijn eisprong veel later dan ik had gedacht en had mijn banner nog niet aangepast..sorry dames, maar ik kan pas over 11 dagen testen... Zou gezellig zijn om nog te blijven kletsen met elkaar.
Wij doen het altijd vanaf 4 dagen voor men ei tot 4 dagen na men ei om zeker te zijn..(om de dag want dagelijks zou niet goed zijn)