hi meiden, nog steeds weet ik een bepaald iets niet en dat is t volgende: is t wel verstandig om deze pillen te nemen als je over t algemeen best wel een regelmatige cyclus heb? is t juist niet zo dat je cyclus ontregeld wordt door die pillen en je t regelmatige kwijt bent? of dat je regelmatige cyclus ineens korter wordt? dat is bij mij namelijk echt niet handig aangezien mijn lf namelijk maar 10 dagen was de afgelopen maanden. ik ben vandaag namelijk gestopt met roken door middel van softlasertherapie en ze zeiden dat t heel goed zou zijn als ik elke dag vitamine b zou gaan slikken, maar ja die zitten ook in de etos zwanger worden, maar nu weet ik dus niet of t verstandig is voor mij om met de etos zwanger worden te gaan beginnen. sorry voor mijn lange en misschien niet zo goed te begrijpen verhaal. ik ben een beetje warrig door t stoppen met roken, dus misschien komt t allemaal een beetje raar over.
Ik durf het je niet te zeggen, het is allemaal "natuurlijk" wat erin zit en meestal gebruikt je lichaam dan alleen wat ze nodig acht, dus heb jij een goede cyclus dan zal daar niets mee aan veranderen. Maardat durf ik niet te garanderen. In principe is die b vitamines heel goed in de etos zwanger worden serie...maar ja betretf je cyclus zou ik ook twijfelen.
@ Mendie: Volgens mij gyn maakte dat niks uit. Want er zit foliumzuur in en dat is altijd goed om te nemen tijdens het zwanger willen worden! Ze vond het goed dat wij er mee begonnen waren, ook al heb ik geen eisprong. Hopelijk heb je er iets aan?! Liefs
Nou meiden, mijn cyclus maakt het wel degelijk korter ! Heb vandaag mijn ei gehad. Vanmorgen vette ovu test en net was hij negatief ! Dus mijn ei op dag 10 i.p.v dag 22 !!!
Wat is dit forum toch fijn om zoveel succesverhalen te lezen! Ikzelf merk, helaas, nog weinig van de Etospillen. Mn laatste cyclus was 36 dagen met slikken, dus toch wel redelijk lang. Ik ben nog niet aan het temperaturen of ovutesten (wil er niet te veel mee bezig zijn), maar kan mn ei zo nog niet vinden. Maar we slikken vrolijk verder. Ik hoop snel ook een 'succes-story' hier te kunnen plaatsen!
jeetje ik twijfel echt joh! mijn lf is namelijk maar 10 en soms iets langer, dus ben gewoon bang dat als ik ze ga slikken, dat mijn cyclus korter wordt en daardoor dan dus ook mijn lf en dat is niet zo slim als hij gemiddeld maar 10 dagen is. maar omdat ik ook zoveel succes verhalen lees en de vitamines wel gezond zijn, wil ik ze toch graag slikken. echt een dillema
Hoi Meiden, Vanaf aug begonnen met Etos pillen na MK van 3mnd, cyclus is nu 3x achter elkaar regelmatig: 33-32-33 Ik ben vanochtend eens begonnen met temperaturen omdat ik afgelopen cyclus met ovutesten niks ben tegen gekomen....eisprong niet gehad??? Meiden veel geluk voor jullie, liefs Lilly
Precies op cd 1 begonnen met de Etos ZW capsules. En zie het resultaat. Mijn cylus is deze maand erg regelmatig (bijna eng) en zie onderaan pagina, cylcus van vorige maand. die was heel anders. Gek he? nu nog een weekje wacht om te kijken of het ook ECHT gewerkt heeft
Ik ben in juli gestopt met de pil en sindsdien heb ik 2 vrij lange cyclussen gehad (40-50 dagen) waarin ik twijfelde of ik uberhaupt wel een eisprong had (geen duidelijke temp-stijging). Toen ik ergens rond dag 40 in de 2e cyclus begonnen ben met de Etos Zwanger worden pillen had ik na 5 dagen een eisprong! Toeval of niet..ik ben in ieder geval blij dat mijn lichaam weer "werkt". Ik geloof, ook na alle verhalen hierboven, dat de pillen echt goed zijn wanneer je een onregelmatige cyclus hebt. Ze zijn trouwens wel erg groot, maar met een glas water slik je ze zo weg.
Ik zal ook even mijn ervaring met jullie delen: Ik ben eind april gestopt met de pil en begonnen met Etos Zwanger worden en had meteen een cyclus van 29 dagen. De maand er na was ik zwanger, helaas na 11 weken een miskraam gehad... Na de miskraam had ik een cyclus van 33 dagen en mijn laatste cyclus was 41 dagen. De hele tijd heb ik Etos Zwanger worden geslikt, en ik heb niet het idee dat het bijdraagt aan een regelmatige cyclus, maar toch blijf ik het slikken omdat ik denk dat het geen kwaad kan. Alle vitamines die het lichaam nodig heeft zitten er in je krijgt ook meteen het foliumzuur binnen. Mijn lichaam heeft natuurlijk in een korte tijd veel meegemaakt (gestopt met de pil, zwanger, miskraam) dus ik weet ook niet of ik wel objectief kan beoordelen of de pillen bijdragen aan een regelmatige cyclus. Ik heb nog wel een vraagje aan degene die de pillen slikken: Ik heb elke keer een week nadat mijn menstruatie afgelopen is (cyclusdag 14-15 dus ongeveer) weer een bloeding die 3-4 dagen aanhoudt. Het zou een ovulatiebloeding kunnen zijn, maar het is wel vreemd dat dit elke maand komt. Ik heb zelf het idee dat het door die pillen komt, maar dat is puur een gevoel en nergens op gebaseerd.. Zijn er meer mensen die hier 'last' van hebben, ik moet zeggen dat ik dit erg vervelend vind, ten eerste omdat ik bijna 2 weken per maand ongi ben en ten tweede omdat het niet fijn is met klussen rond die ovulatie. Heel verhaal, maar ik ben benieuwd of meerdere dames dit hebben!
klinkt goed allemaal die positive verhalen hoop dat t voor ons ook gaat werken stop donderdag over een week met mijn pil... voor de 2de keer... (had een verstoorde cyclus waarop de huisarts me aanrade een maand de pil weer te slikken) hoop dat mijn man in december hier is voor 3 maand en dat we dan aan de slag kunnen. (als zijn vissum tenminste word goedgekeurd..) weet iemand wanneer je het beste met die pillen kunt beginnen? x Daphne
ik ben er twee dagen geleden mee begonnen, mijn cyclus was afgelopen maand behoorlijk onrustig/raar, gemiddeld zo'n 35 dagen. Hoop dat ie nu korter wordt. Hou jullie op de hoogte.
hey nou nu na poging 11 ga ik er ook maar aan, mijn cyclus is nog niet het je van het dus ben benieuwd wat voor effect het zal hebben en of ik volgende maand zwanger ben we zullen zien
Ik slik die pillen van de etos inmiddels al 2 weken,maar ik heb nog steeds geen menstruatie gehad.. Ik zit inmiddels op dag 55 van mijn cyclus.. gelukkig heb ik ook genoeg positieve verhalen gelezen over meiden die gewoon zwanger werden ondanks een lange/ongeregelmatige cyclus.. begon me al een beetje zorgen te maken namelijk! Mijn moeder zei ook al.. ik heb ook wel eens een onregelmatige cyclus gehad en die heeft ook gewoon 2 gezonde kinderen gehad! Inmiddels voel ik me lichamelijk ook stukken beter, dus ik hoop dat dat ook komt door de pillen.. dat ontpillen van de pil (de gewone) viel me zwaar! xxxxx