ik ben net begonnen met Etos zwanger worden, ik had altijd een hele regelmatige cylcus van precies 26 dagen maar na mijn mk is mijn lichaam in de war eerst 24 toen 23 dagen en nu werd ik maar niet ongi ik was 20 dagen overtijd toen ik begon met Etos zwanger worden en nu 3 dagen later "eindelijk" ongi groetjes
Ok dit is een nieuwe voor mij. Hoop dat alles goed komt! En dat je snel weer zwanger mag zijn! Succes lfs!
Ik ben er in januari mee begonnen, een maand voor de Mirena eruit ging. Mijn cyclus kon ik de eerste maand (die 26 dagen die er staan), niet inschatten, want ik bloedde nooit met Mirena. Maar 4 dagen voor hij er uit ging had ik opeens ongi krampen en lichte spotting! Ik zou niet weten wat de invloed is van Mirena, ik had voor de anticonceptie volgens mij altijd heel regelmatige cycli. Ik heb er geen opvallende klachten door iig.
Ik ben sinds een week begonnen met Etos Zwanger worden ik heb namelijk een cyclus van 41dgn.Kan er nu dus nog niks over zeggen maar hou jullie op de hoogte!
he muurtje ik weet nattuurlijk niet of het door de Etos zwanger worden komt maar het is wel fijn als je 4 testen hebt gedaan die allen nega waren dat je eindelijk mag starten met een nieuwe ronde dus ik hoop een beetje dat het daardoor komt haha groetjes
Wat zit er eigenlijk in die pillen? ?k heb een multi vitamine waar foliumzuur, vitamine D en Calcium in zit, het is gewoon een onbekend huismerk. Komt dat een beetje overeen? ?k dacht altijd dat foliumzuur alleen goed is voor de vorming van het ruggetje enzo, maar begrijp ik nu dat het ook kan helpen sneller zwanger te worden?
@ Meryem: wat ik ervan weet staat op de eerste pagina (mijn eerste berichtje in dit onderwerp) Nou, ik heb gister (zondag) dus de eerste eisprong met Etos ZW gehad. Ik weet heel zeker dat ik 'm heb gehad (echo liet zien dat er geen ei meer was, donderdag nog wel follikel, ovu testjes positief op vrijdagavond/zaterdag). Ik voelde erg duidelijk felle steekjes aan de rechterkant. Dat duurde (het kwam in vlagen) een uurtje of 3. Na de eerste paar steken voelde ik ook een soort van warme gloed. Blij dat ik dit zo duidelijk voelde. Ik heb trouwens sinds Etos ZW ook zowiezo regelmatig een gevoel van irritatie aan mijn beide eierstokken (niet in de menstruatieperiode trouwens). Maar allemaal niet zo erg als Yeira vertelde hoor. Nou hopen dat ik zwanger ben
@ Nicole 85 ik was 2maanden ervoor gestopt met de pil en heb toen eerst foliumzuur geslikt daarna etospillen begonnen 2 maanden
ik was net begonne met etos zwanger worden. ik had ma 1 strip op en dat is maar voor 1 week. en bleek zwanger te wezen! en had wel 2 doosjes :O. haha..,tsjah die bewaar ik ma voor nr 2.
Ik ben 1,5 maand geleden begonnen met etos zwanger worden ik had een cyclus van 45 dgn laatste cyclus was ineens 39 dgn of het door de pillen komt? Op dit moment zit ik op dag 40 en er is nog niks te bekennen.Wel heb ik vorige week woensdag erge steken gevoeld rechtsonderin mijn buik, eerst dacht ik misschien aan een innesteling omdat ik die week ervoor de hele tijd een zeurend gevoel in mijn onderbuik had en slijmverlies maar na het even op me in te hebben laten werken dacht ik dat het misschien wel mijn eisprong zou kunnen wezen...zo ja dan heb ik die voor het eerst en waarschijnlijk dan dus door de pillen goed gevoeld Voor mij gevoel heb ik nog geen zwangerschapsverschijnselen alleen mijn (.) (.) voelen wat zwaarder aan maar ja dat wil natuurlijk nog niks zeggen.Het begint wel spannend te worden deze dagen, hoeveel mensen zijn er wel niet direct door etos zwanger worden, zwanger geraakt............wie weet bij mij dus ook????? Wacht het weekend dus nog maar even af tot ik weer op mijn 45 dagen zit en mochten de duivels dan nog niet op bezoek zijn dan volgende week maar een keer een test er tegenaan gooien.
deze dagen, hoeveel mensen zijn er wel niet direct door etos zwanger worden, zwanger geraakt............wie weet bij mij dus ook????? Wacht het weekend dus nog maar even af tot ik weer op mijn 45 dagen zit en mochten de duivels dan nog niet op bezoek zijn dan volgende week maar een keer een test er tegenaan gooien.[/quote] Hey meid, dat klikt idd goed...Ik hoop het voor je Zouden die pillen ook werken als je een beetje stress hebt, want ik heb daar nu namelijk last van (zie onderschrift) Nu we bezig zijn ben ik alleen maar op 31 dagen ongi en normaal geproken niet (voor dat we begonnen en zonder pil al 3 jaar) mijn eisprong is wel vrij gerelmatig..haha zoals je ziet. Maar het maakt niet uit op wat voor dag ik ongi word het is elke keer afwisselend 15,17,15 of 17 leterlijk!! gek word ik er van dat ik op dag 31 ongi word en dat alleen maar door de stress en daar ben ik afgelopen maand wel achter gekomen! Ik ga deze maand ook beginnen met die pillen. ben echt super benieuwd. Gr P.S ik zal voor je duimen
Hoi, Ik slik de etos zwanger worden pillen nu zo'n 2 weekjes. Als bijwerkingen heb ik dat ik ongelofelijk veel moet plassen,zelfs 's nachts. Voorheen geen last van. 0ok mijn ontlasting is anders. Ik kan nu dagelijks, vaaks gelijk als ik uit bed kom, naar de w.c, terwijl ik anders om de 2a3 dagen ging. Ik heb geen hinder van de bijwerkingen. Het is nu nog afwachten wanneer ik weer ongesteld word, dit ben ik afgelopen zaterdag voor het laatst geweest. Ben ook benieuwd hoe snel wij zwanger raken(met die pillen+ik heb overgewicht) . We gaan er pas in juni voor. Ben in maart gestopt met de pil om rustig aan te kunnen ontpillen en mijn lichaam weer een 'natuurlijke' balans te geven. Succes allemaal!
Weet toevallig iemand of je deze pillen ook kunt slikken bij gebruik van Clomid? Ik heb nog een doosje staan nl, maar moet morgen beginnen met Clomid. Gebruikte de laatste maanden alleen foliumzuur tabletten, maar in de Etos pillen zit gewoon een hele boel meer.
Hey Balleke, Dank voor je reactie, hier nog steeds geen ongi wel heb ik al de hele tijd het gevoel dat het door gaat zetten maar mijn lichaam houdt me goed voor de gek. Zit nu op dag 43 dus deze maand werken de pillen niet voor een kortere cyclus...........helaas of..............tja das nog even afwachten (denk hetzelf niet hoor mijn lichaam voelt te erg alsof de ongi eraan komt) Of de pillen zullen werken bij stress daar kan ik geen antwoord op geven ik denk dat je het gewoon moet gaan proberen en dan kijken hoe je lichaam er op reageerd, dit is bij iedereen helaas weer anders. Ik hoop voor je dat jou lichaam er goed op reageerd en je er baat bij zult hebben Groetjes
Hoi, Jammer dat je het gevoel hebt dat de ongi er aankomt.. Maar het kan goed zijn dat het niet zo is. Het kan makelijk zijn dat je zwanger bent, geen ongi desss te beter Ik heb ze net vanmiddag gehaald bij de etos, dus ben erg beniuwd wat de uitwerking heeft op mijn lichaam. Een goede stoelgang heb ik al..haha maar zou zo graag optijd ongi willen worden, maar we zullen zien! Gr Thanks voor het advies
hoi allemaal, ik ben nu voor de tweede cyclus bezig met die pillen. vorige keer 36 dagen en vandaag is dag 35 dus ik wacht rustig af. de bijwerkingen die ik vooral had is een ongelooflijk opgeblazen buik. ik vind het jammer dat mijn cyclus nog niet korter is geworden, maar ik vind de vitamines wel belangrijk(ik eet niet zoveel groente en fruit..) maar goed, we zullen zien! Jullie allemaal veel succes!
Hey, Even een vraagje, Ik slik nu al paa dagen de etos zw worden pillen. En ik heb een ontzettende opgeblazen gevoel en kan bijna niet meer naa de wc toe.. Hebben er mee meiden hier last van? Of ben ik de enige????