Etos Multi zwanger worden vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1Dondersteen, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Etos zwanger worden gebruiken als je zwanger wilt worden?

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Het is niet aan te raden deze pillen te gebruiken als je Clomid gebruikt.

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ben mijn volgende ronde ingegaan met deze pillen.

Mijn luteale fase is langer geworden. Ik ben van 10 naar 13 dagen gegaan. Vind ik behoorlijk positief.

Succes allemaal!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nee, er zitten andere 'extra' bestanddelen in Etos zwanger worden. Die er voor zouden moeten zorgen dat je cyclus regelmatiger wordt. In die tabletten van Gravitamon zit dat niet.

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik heb er geen last van.
    Drink je wel genoeg vocht? En krijg je genoeg vezels binnen?

5. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Balleke,
    Ik had het dus wel en ik vond zon buik alleen maar misleidend. Ik was ook heel bang dat mijn vrienden of collega's er iets van zouden zeggen! Gelukkig deden ze dat niet.

Maar ik ben nu gestopt met de etos pillen, want bij mij werken ze niet (zie onderschr.)
    Ik ben gisteren begonnen met gewone foliumzuur.

Het is trouwens zo ontregeld bij mij nu, dat ik waarschijnlijk vandaag pas een eisprong heb! (had gister een positieve ovu-test)

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Nou, bij mij hebben die etos pillen volgens mij wel effect, want zit inmiddels op dag 25 en heb nog geen ei gespot.. Hmpf. De vorige 2 cycli had ik op dag 19 en dag 17 m'n ei, en een cyclus van 30 dagen. Dus zou ik over 5 dagen weer ongi moeten worden, en de kans dat ik in deze 5 dagen nog een ei heb acht ik vrij klein, dus zal wel weer een langere cyclus hebben. Dus straks maar weer naar de etos om die pillen te halen!

7. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant

Ja ik drink genoeg en vesels krijg ik ook genoeg binnen :D Maar ik heb niet alleen ogeblazen gevoel en dat ik bijna niet naar de wc kan... Was ik vergeten bij te zeten. Ik laat ook de hele dag scheten...haha Ooww ik schaam me diep :oops: :oops: En kan er gewoon niks aan doen!! Maar ik heb deze ronde weer mijn eisprong niet gevoeld. Vorige maand ook niet en toen slikte ik de pillen nog niet. Ik hoop zo dat het raak is... :D Maar we wachten af.

Gr

8. gimena

gimena Niet meer actief

ik was er ma net een week mee begonnen omdat me foliumzuur op was!
    had 2 pakken gekocht van die etos zwanger worden!
    ma ik was al zwanger wat bleek te zijn.
    dus ik kan er niet echt over oordellen!
    ma hoor er veel positieve dingen over.
    daarom had ik ze ook gekocht.
    haha
    xxx gimena

9. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    hey meiden is het niet beter om vitaminepilletjes te slikken.

10. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    hey meiden is het niet beter om vitaminepilletjes te slikken.

11. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Tuurlijk kan je vitaminepillen slikken, maar daar zit geen extra foliumzuur in... ;)
    En dat is wel zo goed als je zwanger bent.

Gr

12. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    en in multivitamines zit ook teveel van bepaalde vitamines die je bij zwangerschap absoluut niet teveel mag hebben. zoals vit.A.
    anders moet je voor elke vitamine een apart potje kopen. lekker duur..
    dus ik denk dat de enige opties zijn: etos zwamger worden of andere multipillen met foliumzuur, of alleen foliumzuur en verder heeeeeel veel groente en fruit.(vooral broccolo, zit lekker veel in. ook foliumzuur)

13. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    @ Balleke; op zich is het gek dat je er moeilijker van naar het toilet kan, er zit namelijk magnesium in. Magnesium heeft een laxerende werking; het verklaard wel je 'luchtigheid' :D

14. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    De laaste paar dagen gaat het nu wel... Gelukkig!! Maar het is anders dan anders. Ik weet het niet. Vind het wel super vaag, vooral die rommelde darmen.. Maarja als het helpt dan ben ik er blij mee...:)

Slik jij ook die pillen?? En heb je nergens last van?

Gr

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi,
    Merk ook wel enige luchtigheid bij mijzelf hoor. En die magnesium verklaart denk ik wel een hoop. hihi.

Ik lijk wel veel meer mijn baarmoeder te voelen. Het rommelt daar in die omgeving.
    In mijn vorige cyclus had ik ontiegelijke gemene steken, daar ook in de buurt. En ik geloof niet dat dat mijn ei toen was... Maar misschien meer mijn lichaam die moest wennen aan die pillen.

Ik moet binnen enkele dagen mijn ei krijgen... of ik die ga voelen? Voordat ik de pillen gebruikte wel...

Ik hou jullie op de hoogte.

Succes allemaal!

16. donkervoort

donkervoort Actief lid

12 jan 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik ben de vorige maand begonnen met de pillen omdat ik een korte cyclus heb van 20 á 24 dagen en heb waarschijnlijk geen eisprong (met ovu testen 1 keer gespot)
    Het bloedverlies begon deze keer op dag 20, de dagen erna meer bruin en denk dat het met een dag of 2 echt door gaat breken.
    Ik kan nog niet zeggen of het me helpt, heb echter geen rare bijverschijnselen ik neem ze in de hoop dat mijn cyclus langer gaat worden....

17. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Jeetje dat is wel balen dat je maar 1 keer je ei gespot hebt. Denk wel dat het behoorlijk frustratie is voor je... :(
    Maar wel fijn dat je geen rare bijverschijnselen hebt. Miss moet je de pillen gewoon wat langer slikken. Dat ga ik ook doen. Als het deze maand niks word slik ik zowiezo deze pillen nog twee maanden en dan stop ik er gewoon mee.

Gr

18. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    hoi meiden,
    even twee vraagjes:
    1) heet deze vitamine echt 'etos multi zwanger worden'? ik heb op de internetwinkel van etos gekeken en daar zie ik wel 'etos multi zwanger zijn' maar niet '.... worden'. zijn dit twee verschillende vitaminen? Er zit ook wel foliumzuur in.
    2) mijn cyclus komt nog niet op gang. na mijn laatste pil eind januari ben ik nog niet ongesteld geweest. Zou 'etos multi zwanger worden' ook helpen bij het op gang brengen van je cyclus?
    Alvast bedankt voor jullie reacties!!!
    Liefs.

19. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    @1979:
    1)zwanger Zijn bestaat ook, maar je moet eerst zwanger Worden hebben. ze zullen wel wat verschillen in hoeveelheid vitamines en ik denk dat bij Zwanger Zijn geen groene thee en vitex agnus castus in zit, wat wel in Worden zit.
    2) Ben je al naar de huisarts geweest voor het uitblijven van je ongi? Die kan het beste adviseren. ik hoop dat je snel iets vind wat je zal helpen!

Succes!

20. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    @Nelizz; Ja, ik gebruik ze ook. Ben er een paar weken mee gestopt, omdat mijn menstruatie gewoon niet komt. Ondanks het stoppen is die er nog steeds niet en daarom maar weer begonnen.

@1979; Ook hier vanaf maart geen enkel drupje gesignaleerd. Huisarts zegt; eerst maar een jaartje aankijken (wat ik overigens niet van plan ben). Inmiddels ben ik de 10e week ingegaan en kan dus rustig concluderen dat in mijn situatie de Etos capsules geen bijdrage leveren aan het alsnog ongesteld worden. Succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina