Etos Multi zwanger worden vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1Dondersteen, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Etos zwanger worden gebruiken als je zwanger wilt worden?

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Veel succes morgen, en ik hoop op een mooie pos. test :)

Ik had trouwens ook teveel klachten van Etos ZW, net als BabsieG
    Ben nu gewoon terug bij de Gravitamon. Ik eet wel wat gezonder ;)

2. Chaay

Chaay Lid

7 mei 2009
    57
    0
    0
    ik heb deze pillen 1,5 maand geslikt en ben nu zwanger..
    ik had een onregelmatig cyclus rond de 40 dagen..en de maand dat ik deze pillen slikte was mijn cyclus naar 29!! en de volgende maand was ik zwanger!
    dus ik weet wel zeker dat die pillen bij mij hebben geholpen.
    had geen verdere klachten..

3. paardje

paardje Lid

9 jun 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    ken dit niet,
    wie kan mi vertellen wat dit is?

4. Badeend

Badeend Lid

19 jun 2008
    52
    0
    0
    Gebruikt er hier ook iemand tarwekiemolie? Bij de eerste keer heb ik dit gebruikt en was in ronde 1 zwanger.

5. Rose81

Rose81 Lid

1 apr 2009
    6
    0
    0
    Dames,

Net als Jilly heb ik een Mirena gehad. Het fijne daarvan is dat ik naar de gyn. moest om het te laten verwijderen.. Het is natuurlijk niet fijn om hem te laten verwijderen... 7 kleuren....
    Maar ik heb wel de mogelijkheid gehad om de gyn. iets te vragen.. Ik zag bij de drogist ook verschillende potjes staan, wat moet je nu kiezen..
    Gewoon foliumzuur is prima, de rest is niet nodig (voor het zwanger worden).

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik vind die pillen echt helemaal top!:D Ik had al maanden een hele onregelmatige cyclus na het stoppen met de pil en de maand voordat ik met die pillen begon, had ik ook al eens teunisbloemp. geslikt en kreeg ik een cyclus van 39 dagen. Ronde 5 (na 8 maanden) begonnen met de zw. worden pillen en was gelijk raak! Ben nu ong. 8 weekjes zwanger!

Er is natuurlijk meer voor nodig om zwanger te worden, maar ik ben die pillen in ieder geval dankbaar;)

Ik vind het een echte aanrader! Had er geen nare bijwerkingen van...

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Huh toeval of? Ik heb niet alles gelezen maar het valt me op dat er wel heel veel meiden zwanger zijn geworden na het slikken van die etos pillen.
    Zelf ben ik er ook een van, slikte eerst foliumzuur maar vanaf dat ik die etos pillen ging slikken direct zwanger:) Zie banner voor mooie resultaat haha.

8. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    2 rondes aan etos pillen en 2e ronde was raak!

En idd steeds een langere lf, helaas duurde cyclus dus ook langer.
    1e cyclus op dag 14 ovu en 3e cyclus (2e ronde etos) pas op dag 19 een ovu.

Maar ach, was dus wel raak.

Ladies, succes

9. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ik heb de afgelopen ronde deze pillen ook geslikt, alleen gooide het mijn cyclus behoorlijk in de war.
    Ik ben op cd 21 gestopt met het slikken en op cd 22 had ik mijn eisprong!
    Ik ben wel zwanger geworden deze ronde, maar of deze pillen daarbij hebben geholpen, weet ik niet.
    Ik zou ze alleen gebruiken als je een onregelmatige cyclus hebt.

10. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik sluit me aan bij Ilona. Ik heb deze pillen 1 maand geprobeerd en mijn anders regelmatige cyclus raakte er helemaal van in de war! Ik had die maand ineens een cyclus van 39 dagen, waarbij mijn eisprong een week later dan normaal pas doorkwam. Bovendien had ik veel meer hormonale klachten. Ik heb besloten dat ik ze niet meer slik. Gelukkig zijn er ook een hoop dames die er wel baat bij hebben.
    Grtzx

11. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Ik ben er gister mee begonnen!
    Ben benieuwd of ze bij mij ook werken.. we zullen zien!

?-?-50-38-

12. Mammieworden

Mammieworden Nieuw lid

19 jul 2009
    1
    0
    0
    Den Helder
    Hallo allemaal,

ik zal me even voor stellen ik ben lucanne groothedde uit den helder... mijn man en ik hebben helaas al 4 x een miskraam gehad en zijn zins dien 2 jaar bezig om weer zwanger te worden maar lukt niet.... nu ben ik zins vrijdag begonnen met multi zwanger worden... dus we hopen dat we snel zwanger mogen zijn...

Voor alle meiden die Zwanger zijn geniet er van en voor alle meiden die zwanger willen worden heel veel succes

liefs lucanne

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik was afgelopen maand ook begonnen met Etos zwanger worden. Toeval of niet, ben in de ronde dat ik begonnen ben met gebruiken wel meteen zwanger geraakt.

Ik heb 17 jaar aan de pil gezeten, maar wel meteen na het stoppen een regelmatige cyclus tussen de 28 en 30 dagen. Nooit mijn eisprong gevoeld.

14. Met Etos zwanger worden werd mijn cyclus net iets anders.. Ik was al erg regelmatig trouwens. Maar nu kwam mijn eisprong een dag eerder met deze pillen (op dag 14), mijn lf bleef hetzelfde (wisselde altijd tussen de 11 en 14 dagen). Heb het zeker als positief ervaren. Verder niks van gemerkt.. het heeft me overigens niet geholpen om zwanger te worden, maar dat lag toch aan mijn man (erg slecht zaad).

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik zit nu in maand 10 en de 4e ronden van de Etos zw pillen,helaas nog geen resultaat hier in de vorm van een zwangerschap.Wel is mijn cyclus nu wel een heel stuk korter (zo 30-32 dgn)

16. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ik kom even wat vragen helpen deze pillen je ongi op te wekken... mijn vriend is vandaag ook van zijn geloof gestapt en wil ook graag kinderen maar me ongi blijf uit maar ben nu dus wel in vruchtbare periode.... en hoe duur zijn de pillen..

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik heb 13 jaar de pil geslikt. Ben in mei gestopt en meteen begonnen met etos zw. Nu ronde 2 ben ik zwanger!!!!!!!!!!!!
    Heeft misschien niks te maken met de pillen maar wilde het toch even vertellen!

18. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik snap het niet helemaal.
    Je ongi blijft uit maar je zit wel in je vruchtbare periode.Hoe weet je dat dan?Wanneer ben je met de pil gestopt?
    De pillen zijn ter ondersteuning als je helemaal niet ongi word kunnen ze het ook niet opwekken.
    Ze kosten iets van 7-8 euro,maar soms zijn er aanbiedingen,ik had een week of 2 terug 2 doosjes voor de prijs van 1

19. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej ik was bezig met ovulatie testen en die wees positief uit ik moet morgen naar de dokter toe daar voor want ik snap dat niet helemaal maar de dokter zei dat het ook op een zwangerschap kan betekenen om dat ovu testen ook op zwangerschap kan reageren

20. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Blijven je ovutesten donker dan? Dan kun je toch gewoon ook zelf een zw-test doen? Suc6 morgen ben benieuwd :)

Deel Deze Pagina