Etos Multi zwanger worden vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1Dondersteen, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Etos zwanger worden gebruiken als je zwanger wilt worden?

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ben van 136 naar 41 dagen gegaan met Etos. En met eisprong volgens mij.
    Ik ben er nu ook weer mee bezig.

2. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    ze zijn deze week weer in de aanbieding, 2 halen 1 betalen.
    Ik ga er ook mee beginnen om een normale cyclus te krijgen.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb ze deze maand voor het eerst gebruikt, mijn eisprong was op dag 23 het laatste tot nu toe. Maar goed we geven ze nog een maandje om te kijken of het volgende keer toch korter wordt. Tenzij ik zwanger ben natuurlijk maar dat begrepen jullie al ;)

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Dit is de 4e ronde dat ik ze gebruik, 1e en 2e rondes met de pillen waren 30 dagen. Toen een ronde niet geslikt (85dagen!), vorige ronde wel (34 dagen) en deze ronde ook (30 dagen). Kan aan m'n tempkaartjes ook duidelijk een verhoging zien, dus bij mij helpen ze echt wel!

En goed om te weten dat ze in de aanbieding zijn, moet morgen namelijk weer nieuwe halen :p

5. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Ik heb net zaterdag een nieuw doosje gehaald. Hadden we wel even mogen zeggen :x

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ow zo heb ik ze laatst ook gehaald in de aanbieding dus ga ze van de week ook weer ff halen.

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hmmz.. ze zijn hier in de buurt amper te krijgen... Vrouw van de Etos heeft kunnen regelen dat ze 1 pakje van een ander filiaal kon krijgen, en die heeft ze voor me achteruit gelegd.. Maar daar kan ik dus maar weer 1 maandje mee vooruit, en denk niet dat het in deze maand of volgende maand raak gaat zijn.. :(

8. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik gebruik ze nu ong. een week of drie, en moet zeggen dat mijn huid er geweldig door opknapt. Dat is in ieder geval wel positief ;) En ik ben "ongesteld" geworden, of eigenlijk vooral bruinverlies.

Maar ik voel wel steeds mijn buik, alsof ik ongesteld ben of moet worden, en ik voelde mijn eisprong volgens mij 2 dagen terug. Als dat zo is dan was dat een beetje te vroeg (tenzij ik dus niet ongesteld was en het nu wel wordt). Ik weet het ook niet meer :D.

Behalve een mooiere huid en wat buikkrampjes geen klachten. Ik ben heel benieuwd of ik ook nog een mooie cyclus krijg!

9. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik geloof dat de da en kv en tp ze ook heeft :(:) meende dat ik ze daar een keer gezien had.

10. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Beetje late reactie, maar erg lang niet meer op dit forum geweest. Ik gebruik ze nu ook, ben met mijn 2e doosje bezig en heb voor het eerst sinds anderhalf jaar tijd een cyclus gehad van 46 dagen!! Jippie, onder de 50 dagen dus en ben er erg blij mee!

Mijn ergste periode was toen ik zeker een half jaar niet ongi werd. Dus dat is ongeveer 180 dagen. Maar ben inmiddels wel getest door de dokter en krijg wel gewoon mijn normale eisprong, alleen blijft kennelijk bij mij de ongi regelmatig weg... Heel vreemd dus, maar ben wel allang blij dat ik eisprong heb elke maand.

Succes dames!

Groetjes, Conchita

11. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Da's positief, Conchita!!!

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik lees een heleboel positieve reacties over de etos zwanger worden pil, maar ik twijfel een beetje of ik er ook aan zal beginnen

ik heb namelijk sinds ruim 3 jaar dat mijn cyclus zo nauwkeurig afgesteld is dat ik nu blindelings kan zeggen wanneer mijn ongie komt, dus wat dat betreft ben ik daar zeer blij mee en ben bang dat zodra ik die pillen ga slikken mijn cyclus misschien weer ontregeld raakt. Ook de kans dat ik waarschijnlijk wel bijwerkingen zal krijgen
    (ik ben altijd al iemand geweest die het onmogelijke mogelijk maakt :)) ben ik een beetje huiverig voor, maarja ik ben al een jaar bezig en zwanger worden is toch wel mijn allergrootste wens!

wie kan mij over de streep trekken? :D
    oja en nog een vraagje: als ik voor de etos pillen ga, wanneer precies kun je met die pillen beginnen?

13. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Mijn cyclus lijkt steeds korter te worden,ik wil ze wel proberen en zal mn beste vriendin vragen een pot op te sturen.
    Maar ik ben ook benieuwd wat ze in Australie aan vitamines verkopen.
    Daarnaast afwachten wat de huisarts gaat zeggen.

14. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wat ik begrepen heb is dat Vitex agnus castus alleen helpt om een beter geregelde cyclus te krijgen (bij mij nog niet het geval) als je zo'n mooie cyclus hebt zou ik er niet aan beginnen. (Don't ficks it if it ain't broken) maar goed dat is mijn menig

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

mijn cyclus vind ik wel aan de lange kant (35 dgn) en mijn eisprong is ook wat later, maar idd ik ben erg blij dat alles nu zo goed werkt van binnen dat ik eraan twijfel om aan die pillen te gaan

16. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ja je kan het altijd proberen. Ik ging er vanuit (nergens op gebaseerd) dat je een cyclus had van 28 dagen, als dat zo was zou ik echt in mijn handjes klappen en ver van alles wat invloed op je cyclus kan hebben wegblijven. Maar ik kan me voorstellen dat je graag wil kijken of je een kortere cyclus kan krijgen

17. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik ben sinds afgelopen week ook begonnen met slikken. Merk nu nog geen bijzonderheden. Ik vond het wel opvallend dat er geen bijsluiter bij zat in het doosje. Ben dus erg blij om hier van alles te lezen over deze pillen (pilletjes kan je ze niet noemen!). Ben benieuwd.............

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hallo allemaal,

Ben gisteren ook begonnen met etos mama worden, allemensen wat een giga pillen zeg! De eerste kreeg ik echt met moeite weg. Maar sinds ik met de pil gestopt ben is mijn huid niet je van het, en ik lees overal dat je huid er mooier van wordt. Dus naast de foliumzuur en alle andere goeie dingen voor mij nog een kans die ik niet wil laten liggen! Ben heel benieuwd of ik er wat van merk.

@ glimworm:
    Nee heb je...voor het zelfde geldt helpt het met zwanger worden!

19. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    geen ervaring mee, wel zwangerzijn pillen. Ik word er super misselijk van het eerste uur ongeveer...

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    #140 Chebu, 29 sep 2009
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
    Ik ben ermee gestopt. Ik heb nu vreselijk last van bijwerkingen: pijn in mijn borsten, moeheid, stemmingswisselingen etc. En een vreselijk heftige ongesteldheid. Het lijkt allemaal op zwangerschap maar het is het niet.
    Ben nu zo'n twee tot drie weken gestopt en nu wacht ik tot het weer 'normaal' op gang komt.
    Voor mij geen pillen van de Etos meer.

Deel Deze Pagina