ik slik ook sinds vorige maand de etos zwanger worden pillen, alleen ik krijg ze echt niet weg :s dus ik maak ze gewoon open en dan op een lepel en dan wegslikken.. zouden ze dan ook werken??
zijn het capsules of gewoon van die harde tabletten? want capsules mag je eigenlijk niet openmaken, maar een tablet fijnmalen (tenzij het retards zijn, maar dat zal wel niet) kan wel gewoon.
Volgens mij heb ik hier een keer gelezen dat iemand die infolijn van de etos had gebeld omdat zij ze ook niet wegkreeg, en die vrouw van de infolijn vertelde dat zij ze ook gewoon mocht breken ik een beker vla ofzo, kwam op het zelfde neer
het is bij mij met capsules zoiezo maar de vraag hoe het wordt opgenomen vanwege mijn maagverkleining (gbp) Als die vrouw van de etos infolijn zegt dat je ze gerust los mag halen dan lijkt me dat wel kunnen, let wel dat je dat niet met andere medicatie doet (sorry voor mn bemoeienis)
Hey Meiden, Even een vraag. Ik heb die etos tabletten in huis maar heb het pakje en de gebruiksaanwijzing weg gegooid, had ze in een potje gedaan. Maar klopt het nou dat je er 2 per dag moet slikken? Ben het even kwijt. Bij de zwangerschap van mijn dochter was ik zwanger in de eerste maand dat ik deze tabletten gebruikte (4 ronde van proberen). Dus ik heb weer goede hoop @Mizzy, heel off topic. Hoe lang geleden heb je de gbp gehad? En hoe gaat het afvallen? Mijn moeder heeft hem namelijk 3 weken geleden gehad en mijn zus krijgt hem vrijdag in Brugge. Wat super dat je voor jezelf deze keuze hebt gemaakt om deze stap te nemen. Ik zie het eigenlijk als een geschenk aan jezelf (en aan je gezin) Top hoor, ik hoop dat je een heel mooi resultaat zult behalen! Groet Snoozie
@Snoozy: Dank je wel voor je complimenten, zelf zie ik dat ook zo. Eind februari 2009 heb ik een gesprek gehad met dr dillemans en ik had toen een bmi van 57!! hij wou dat ik voor de operatie 12-14 kg zou afgevallen zijn. Op 8 mei ben ik geopereerd en ik was er toen 21 kwijt Nu ben ik er in totaal 55.6 kwijt en zit op een plateu, maar dat komt ook door mijzelf... ben met het zwanger gebeuren bezig en zo en heb mn hoofd er minder bij. Ik heb geen spijt van mn operatie en het is me echt meegevallen ook het herstel. Succces voor je zusje. Betreft de inname van die etos tabletten...ik heb geen idee...
@Mizzy, Wow, wat super zeg!!! Mijn zus wordt ook door Dillemans geholpen! Geloof een bmi van rond de 52. Wat suoer knap dat je daarvoor al 21 kg was afgevallen, dat overtuigd van een goede motivatie! Ben je nog ergens te volgen?? Vind die voor en na foto's altijd geweldig om te zien. Mijn zus is ook actief op WLS en van veel verhalen raak je echt gemotiveerd. Kan me voorstellen dat je nu even met andere dingen bezig bent, maar hou vol hoor meid!! Succes! En weer ff on-topic Iemand nog een idee van de inname van de pillen?
Op het doosje staat idd 2 per dag! Ik slik ze nu bijna een maand, maar merk nog niets. Vorige keer was mijn cyclus 29 dagen, maar we zijn nu alweer 32 dagen onderweg. Ik ben benieuwd of het snel gaat komen (als ik het nl hier zo allemaal lees, moeten de pillen toch zorgen voor een mooie cyclus). Succes allemaal.
@snoozy er staat idd dat je ze 2x per dag 1 capsule @mh1113 heel erg bedankt ik maakte me al zorgen dat ik voor niks een maand vitamines aan het slikken was...
Ben vanavond begonnne en scheen niet de enige te zijn die avond die ze gehaald had zij de verkoopster, ik zei: kijk maar eens op zwangerschapspagina.nl Toen moest ze wel lachen. Ben dus vanavond begonnen met de eerste capsule, damn wat een ding. ben erg benieuwd naar de werking
Hahaha, ja volgens mij is zwp een goed reclamepunt voor die pillen van etos! Mizzy, spannend hoor, ook echt weer beginnen! Heb je enig idee wanneer je je ongi verwacht? Had je mirena of koperspiraal?? Hier ook aan de etos pillen sinds deze ronde dus, en bedankt voor de antwoorden, het stond me inderdaad nog vaag bij dat je er twee moest slikken. Hier dus alleen pas begonnen op cd18, dus weet niet of het nog enig effect heeft deze keer, we wachten het af! Groet Snoozie
Ook ik heb me deze maand gewaagd aan de etos capsules, ben erg benieuwd naar het resultaat. In principe zou ik morgen ongesteld moeten worden, liever niet natuurlijk. we wachten geduldig af
Nou heb mijn eerste cyclus erop zitten met de etospillen, helaas nog niet zwanger deze ronde maar merk wel positieve effecten. Mijn huid is gedurende de cyclus een stuk rustiger gebleven, ook is mijn cyclus van 32/34 dagen nu naar 28 dagen gegaan (niet vervelend natuurlijk). Dus ik ga er voorlopig nog wel even mee door!
Klinkt allemaal goed. Ben alleen een betje benieuwd wat er beter is na het stoppen met de pil. Gewoon foliumzuur en eerst kijken hoe je eigen cyclus werkt of meteen beginnen met deze pillen? Meer mensen die meteen na het stoppen met de pil begonnen zijn met de zwanger worden pillen van de etos?
hi meiden, ik heb niet t hele topic gelezen, dus sorry als t antwoord op mijn vraag er al bij staat. ik vraag me af of deze pillen ook zin hebben bij een toch wel regelmatige cyclus? t verschilt bij mij meestal niet meer dan 3 of 4 dagen. alleen mijn laatste lf was wel maar 10 dagen? dat is toch te kort?
10 dagen is idd te kort, is dat geen tussendoorbloeding geweest? Ik had een Mirena, die is in Maart gezet maar had daarvoor de een shotje prikpil...en helaas hoeft dat nog niet uitgewerkt te zijn. Ik merk al wel door de pillen van etos dat mn stoelgang (sorry ) beter is, dus dat is al 1 pluspunt. Nu de rest nog. Hhahahaha