ik gebruik femnatal sinds kort maar merk wel als ik hem niet net voor of net na het eten neem ik er wel misselijk van word. maar ik moet er wel bij zeggen dat ik geen pillen slikker ben en snel een van strekken maag heb.
Ik neem ze gewoon 's morgens bij het opstaan. Tegelijk met de pil. Nergens last van. (Ik doe het tegelijk zodat wanneer ik met de pil stop, ik nog wel gewend ben om de vita's te slikken.)
ik slik ook die van de etos, ik vergeet alleen nog wel eens een van de twee, ben niet zo trouw met pillen. heb nergens last van trouwens, ook niet van een bijsmaak of zo.
Ik heb ook die vitaminen van de Etos gebruikt. Wat was ik blij dat het doosje leeg was. Ik kon ze niet weg krijgen terwijl ik toch iedere dag een stuk of 10 pillen moet slikken i.v.m. een chronische ziekte. Ze stinken en smaken echt verschrikkelijk. Ik gebruik nu ook weer alleen foliumzuur. Is nog veel goedkoper ook.
haha, lekker persoonlijk dus! ik gebruik ze ook voor de overige vitamines. ik eet gezond en regelmatig, toch ben ik er altijd graag zeker van dat als ik een keer een snoepdag heb, de vitamines wel binnenkomen. dus alleen foliumzuur is toch anders dan de multivitaminen en daarmee ook de prijs
Pas geleden was er een hele uitzending van keuringsdienst van waarde aan vitamines besteed. Er zijn slechts een paar vitamines die je niet binnenkrijgt als je extreem slechte voeding zou gebruiken iedere dag en men vertelde dat je de meeste vitamines met normale voeding binnenkrijgt en de vitamine preperaten voornamelijk voor het goede gevoel gebruikt worden. Kortom het is niet perse nodig en ik hou het alleen bij foliumzuur. En idd oppassen bij teveel vitames... vooral A!
normaal moet je ze idd gewoon genoeg binnenkrijgen hoor, klopt. ik ben alleen al van kinds af aan vaak moe en vitaminen zijn dan erg belangrijk. vandaar dat ik een compleet iets slik. ben slikte normaal gewone multivitaminen, maar ben ivm de vitamine A overgestapt op een variant die geschikt is voor zwanger worden en net zwanger zijn. ook zit hier monnikspeper in en sinds ik deze pillen slik heb ik voor het eerst in mijn leven een regelmatige cyclus van ca 30 dagen, wist niet wat me overkwam haha
Super dat je dat helpt een regelmatige cyclus te krijgen. Ik denk dat als ik een onregelmatige cyclus zou hebben ik het ook zou proberen .
haha, ja absoluut, werd er gek van. voornamelijk omdat ik heel zwaar ongesteld werd 1x per 4 tot 8 weken, lag als tieners al op de kop in bed. ach, en als het dan ook nog in 'multi'vorm kan, mooi meegenomen jij bent ook al weer 6 dagen over tijd, vervelend. begreep dat je een neg. test had? laten we toch maar het beste hopen!
Ik heb ook de zwanger worden capsules van de Etos, en ze bevallen me goed, ik merk er niets van in ieder geval, en ik ga er maar van uit dat ze goed voor me zijn. Ze hebben ook een leuke verpakking btw
Klopt idd... blijft afwachten. Ik heb nog geen ongi-klachten. Kan idd goed zijn, ik heb ook alleen vitamine B en die stinken ook idd erg.
ben sinds gister begonnen aan de etos-pillen. Heb nog nergens last van, ondanks dat ik maagpatient ben en altijd binnen no time misselijk ben. Maar ik wacht nog wel even af. Heb al ruim anderhalf jaar Gravitamon geslikt en wilde toch wat anders proberen. de samenstelling van die van Etos lijkt ook net een beetje meer. heb ook in een boek gelezen dat uit onderzoek in Engeland was gebleken dat bij vrouwen die vitaminepreparaten waren gaan slikken 40% eerder zwanger werd. Dus baadt het niet dan schaad het ook niet, toch?! LIefs, Daan
nee is een boek van Zita West met info over voeding etc, maar vooral over de medische molen.. Ik zie dat je nog moet gaan stoppen met de pil, dus zou dat boek vooral nog niet gaan lezen en gewoon alles lekker op je af laten komen en proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Geloof me, als je onverhoopt wat langer bezig bent, dan komt er nog info genoeg en is het plezier er al gauw voor het grootste deel af.... ik duim voor je dat het gauw raak is. liefs, Daan