Etos multi zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door poessie1, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Eigen merk van Et*s hebben allemaal vrolijke kleurtjes ;)

2. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik heb alleen foliumzuur van het merk evasin.Die moet ik bij de maaltijd innemen.Ik ben zelf ook altijd heel erg moe,al een paar keer laten onderzoeken maar niks gevonden, en nu heb ik ook een tijdje supradyne geslikt(in de wintermaanden,want dan ben ik nog vermoeider)maar als ik dat s ochtends deed,werd ik heel erg misselijk!(heb een x zelfs overgegeven, dacht gelijk dat ik zwanger was :) )

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik gebruik ze ook al een possje en ik heb er geen last van, voel me dr niet anders door... :)

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Is het erg als je soms 1tje vergeet in te nemen?

5. bloem75

bloem75 Lid

23 mrt 2007
    80
    0
    0
    Ik gebruik die ETOS-vitamines al sinds ik met de pil stopte. Volgens mij is het wel waar dat je cyclus er regelmatiger door wordt (bij mij wel in ieder geval).
    Maar nu ik zo lees over darmklachten en zo... Die heb ik eigenlijk ook wel, maar er nooit bij stilgestaan dat het door die vitamines kon komen.
    Toch ga ik door, want het is wel handig, zo'n regelmatige cyclus.
    Aan de andere kant: bij ons eerste kind was ik na 7 maanden zwanger zonder vitamines en met een vrij lage klus-frequentie (2 keer per week). Nu slik ik vitamines en klussen we meestal 3 keer in de vruchtbare periode en ziiten we al in ronde 4 (gaan waarschijnlijk naar ronde 5).
    Dus of het echt helpt...?

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik slik ook de pillen van de etos , ik heb geen last van boven genoemde bijwerkingen en mijn cyclus word er ook niet bepaald korter op ( helaas )

ok laat de :evil: :evil: ls nu maar komen hoor , hebben we dat ook weer gehad .....

9 mei naar de gyn

gr syb

7. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Ik slik de 'zwangerwordenpillen'van Etos ook al een tijdje en heb totaal nergens last van...
    Heb ook 2 maandjes Femnatal gebruikt maar ben weer overgestapt op die van Etos.
    Mijn cyclus was altijd al regelmatig dus weet niet of het helpt je cyclus te reguleren.

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Waarom ben je overgestapt?
    Vond je ze beter werken, of zijn ze goedkoper?
    Ik slik zelf FemNatal.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ging deze pillen ook slikken omdat na me mk me cycles totaal in de war was. toen ik deze pillen ging slikken begon ik halvewege me cycles. me menstruatie die hier op volgde was totaal in de was maar wel 30 dg inplaats van 45 dg. dit was dus al heel positief. de maand erop was ik zwanger en teste positief na 30 dg. dus die capsulles hebben mij veel goeds gedaan en het had dus meteen effect of me cycles.

o mijn cycles is nooit korter geweest dan 35 dg en na mk was hij 45 dg of langer

10. Niet meer actief

Mij cyclus is ook "op hol"geslagen...

Heb het ook wel thuis en op werk een pakje, maar leek me niet nodig..
    Mss toch eens wagen...

11. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Omdat ik op dit forum las dat de etos pillen bijwerkingen kunnen hebben. Ik steeds last had van winderigheid en de laatste tijd ook van mijn darmen. Toen ik hier las over die pillen, bedacht ik me pas dat het door die pillen zou kunnen komen..... Ik heb gister Gravitamon gekocht en de etos pillen weggegooid. We'll see how this feels in a few weeks!

12. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Toevallig heb ik net vandaag die Etos pillen gekocht, ben dus heel benieuwd! Wel wisselende reacties hier duidelijk!

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zag dat de etos-pillen in de aanbieding zijn. 25% korting.
    Maar ik blijf lekker bij FemNatal. Ik slik Monnikspeper (Agnus Castus) er zelf al los bij, dus daar hoef ik het er niet voor te doen. En de andere extra in die ETOS-pillen, ik drink al groene thee uit mijzelf, dus dat hoeft ook niet.

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben gestopt met monnikspeper.
    Wanneer mijn FemNatal op is, ga ik over naar Gravitamon (Is van dezelfde makers).
    Ik dacht dat die pillen kleiner waren, maar ze zijn even groot als FemNatal.

15. Mariel1988

Mariel1988 Nieuw lid

30 apr 2007
    1
    0
    0
    Kapster
    Zuid-Holland
    Hallo ik slik nu 1 dag Multi Zwanger worden van Etos. En ik ben ook best wel misselijk geworden. :confused:
    Of het door die pillen komt, dat weet ik niet zeker. :rolleyes:
    Ik slik ze met water en ik proef geen smaak of ruik geen geur eraan.
    Of ze werken dat weet ik nog niet want ik gebruik ze pas net 1 dag en moet nog mijn eisprong krijgen. ;)
    Ik hou jullie op de hoogte! 8)
    Groetjes Mariel :D

16. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    ik slik de pillen 'zwanger worden' van etos nu twee maand
    ik vind ze goed 'doorglijden' en heb buiten de winderigheid :oops: nergens last van
    maar ben er ook nog niet zwanger van geworden, wel een regelmatige cyclus die ik voordien niet had, maar of dit door die pillen komt, dat weet ik niet

17. Niet meer actief

Word toch wel veel gebruikt van Etos....
    Hoewel ik er zo aan kan komen(word bij ons gemaakt) gebruik ik het nog niet...

Deel Deze Pagina