Hoe houden jullie dat op? Ik heb ovulatie testen besteld via de site hier. Mag je 4 uur niet plassen. Ik verwacht zo de post en wil graag beginnen met die ovu testen. Maaar is knap lastig moet ik zeggen. Zit echt met mijn benen over elkaar
ik deed ze altijd in de ochtend, als ik mijn bed uitkwam. Er zijn verschillende reacties hierop, de een zegt dat 's morgens de urine niet goed voor de ovu-test is, de ander juist wel. Ik heb het wel gedaan en ook positieve testen gekregen. Zorg wel dat je elke dag op dezelfde tijd test. succes ermee. liefs wies
Goedemiddag dames, Ik heb eigenlijk een klein vraagje?...... Weten jullie hoelang de ovulatie testen na de postieve test, licht postief blijft worden. Zeg maar de kleur vlak voordat ie postief wordt? Hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd Gr,M
Ik had drie dagen geleden een bijna positieve test, eergisteren een positieve, gisteren een lichte streep en vandaag geen streep meer... Over dat 4 uur niet plassen: Ik zorg dat ik minder drink, dan moet ik ook minder plassen en is 4 uur nog wel te doen
Ik moet zeggen dat ik mijn plas nooit heb opgehouden terwijl ik ovu testen gebruikten. Deed ze wel elke dag rond de zelfde tijd, maar echt nog nooit plas opgehouden daarvoor.
Wie wil er even kijken in mijn album? Moet het streepje nog wat donkerder? Of moet ik deze als positief zien?
de meeste testen (volgen mij cb uitgezonderd) mag je niet in de ochtend doen omdat een vrouw altijd LH in haar urine heeft en je ochtendurine het meest geconcentreerd is, daarom zou je als je in de ochtend test een vals positieve ovu test kunnen krijgen, en dat is ook de reden waarom een zw.test ook juist in de ochtend gedaan moet worden omdat die het meeste hormoon bevat.... als jij een ovu test doet terwijl je gedronken hebt, kan het zo zijn dat ie lichter is dan het zou moeten zijn....en je denkt een negatieve test in handen te hebben... heb je korter dan 4 uur nog gewoon wat gedronken en is de test positief, kun je er echt wel van uit gaan dat ie ook idd positief is... ik heb er nog nooit echt rekening mee gehouden...ik deed de test altijd zo halverwege de dag en zodra je 2 streepjes gaat zien kun je er meestal de donder op zeggen dat ze met de dag donkerder worden (dag of 2) tot je een echt positieve hebt... het kan ook wel eens zo zijn dat je geen overduidelijke test heb (teststreepje niet duidelijker dan de controle) omdat je piek in de nacht is geweest, en je deze gemist hebt..., succes
Hoi tja...ik dacht zelf dat ie iets donkerder moest zijn, Ik heb laatst ook een test gedaan,en die was wel donkerder.. maar hopelijk krijg je nog meer advies. liefs love31 Kzou ook gewoon gaan klussen vanaaf
Oke dus ik kan er vanuit gaan dat ik deze keer mischien wel een vroege eisprong heb aangezien ik vorige cyclus een week overtijd was en die cyclus ervoor 3 dagen overtijd.
Ik hoorde laatst dat die ovulatietesten helemaal niet zo betrouwbaar zijn. Ik heb ze van CB trouwens (digitaal). En ik drink overdag 4 tot 6 liter vocht, dus wanneer zou ik m dan moeten doen, behalve 's ochtends?
je merkt het gauw genoeg, ik neem aan dat je er genoeg hebt, en naarmate je dichterbij je piek zit, des te donkerder wordt het test streepje.... ik kan jou niet zeggen of je een vroege eisprong hebt, als je nu vandaag bent begonnen en je hebt een licht streepje is deze gewoon negatief en moet je doorgaan tot je een duidelijk positieve hebt die pik je er gemakkelijk tussenuit als je elke dag rond hetzelfde tijdstipt test en je ziet dat het 2e streepje per dag donkerder wordt.... is ie bijna net zo donker of donkerder kun je er van uit gaan dat je eisprong na ong. 1,5 volgt.... succes
Ik had eergister licht streepje, gisteren donker en nu net weer licht. Mijn eisprong is dus weer voorbij. Ergens tussen gisteren 13.00 en vandaag 13.00 geweest. Probeer wel altijd 3,5 - 4 uur niet te plassen.
Als ik dit zo lees, dan zal ik wel tegen een 2 de eitje aan gezeten hebben . Tijdens een controle bij de gyn na mijn miskramen heb ik meerder eitjes gehad bij de controle. Dus zullen mn hormonen nog wel in de war zijn denk ik.