etos multi zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roxannekuh, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb een vraagje!
    28 februari ben ik gestopt met de pil en 4 maart gewoon ongesteld geworden doormiddel van de pil nog.
    De eerst volgende keer was na een cyclus van 60 dagen dat was op 3 mei.
    Nu is de 2 ronde en is het nog afwachten wanneer ik het word, als ik kijk na een normale cyclus dan is het over 4 dagen maar dat zal denk ik wel niet.
    Nu heb ik op internet dingen gelezen dat je verschillende pillen hebt op sneller zwanger te worden en je cyclus een beetje normaal te krijgen.
    Wou hier zelf voor de etos multi zwanger worden pillen pakken.
    Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft en hoe zij het vond.
    Kan niet wachten dat het zover is!

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Etos zwanger worden pillen is voor beide dus zowel om je cyclus te verkorten en zwanger te worden.

Houd er wel rekening mee dat je cyclus er ook langer van kan worden

3. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Bij mij heeft het een positief effect gehad op mn cyclus e.d.

4. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik merk er nog niks van. Slik het nu anderhalve maand. Dus wacht het dit doosje af anders ga ik wat anders proberen ernaast. Teunisbloemolie en tarwekiem

5. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb de pillen wel gebruikt bij de eerste, maar niet bij de tweede. Moet eerlijk zeggen dat ik geen verschil heb gemerkt in mijn cyclus, maar voor de vitamines e.d. is het sowieso al goed.
    Gewoon proberen en kijken hoe je lichaam er op reageert.
    Succes!

6. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Ik slik sinds afgelopen maand Vitaal Zwanger van de kruidvat.
    Deze zouden ook iets goedkoper zijn en net zo goed :)
    (volgens vele dames hier op zp)

Ik merk er nog niks van iig

7. Amy12345

Amy12345 Lid

7 mrt 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    Ik gebruik al sinds begin maart de Vitaal zwanger van kruidvat. Potje is nu bijna leeg en merk nog niets. Wel is me cyclus niet regelmatig:( maar vraag me af of dat door die pillen komt. Ben begonnen met die pillen toen ik voor het eerst ongi werd zonder pil, dus na 24 dagen. zie onder voor mijn andere cyclussen

8. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik neem ze sinds kort en heb nu een cyclus van 5 weken ipv tussen de 6 en 9 weken. Misschien is het toeval, maar het kan ook door die pillen komen. Hopelijk helpt het echt en blijf ik korte cyclussen houden. (of nog liever gewoon zwanger zijn natuurlijk)

9. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!
    Ben net naar de etos gegaan en daar een gevraagd wat zij zeiden wat ik het beste kon doen. zij raadde me gewoon aan om alleen foliumzuur te slikken.voor iedereen is het toch weer anders hoe het uitpakt, en dat klopt ook wel elk lichaam reageert er anders op. heb hier nog een half potje foliumzuur staan dat maak ik gewoon op en dan zie ik wel wat ik doe of ik het toch probeer of weer gewoon alleen foliumzuur pak. Als ik deze zou pakken wacht ik eerst af of ik nu ongesteld word en hoelang mijn cyclus nu is de eerst was 60 dagen maar nu is het afwachten. als ik van 28dagen uitga moet ik over 3 dagen ongesteld worden. Hoop het tuurlijk van niet maar mocht ik niet zwanger zijn dan hoop ik zo snel mogelijk!

10. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    In Etos Multi zwanger worden zit een spul uit een plant Vitex alba ofzo. Het schijnt je cyclus wat te reguleren.

11. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Ik heb een redelijk stabiele cyclus van 27/28 dagen met soms een uitschieter naar 32.
    Omdat mijn foliumzuur op was deze maand begonnen met de Etos multi en om meer duidelijkheid te krijgen met ovulatietesten.
    Had op dag 18 m'n ei, dus of m'n cyclus is langer of ik heb altijd een laat ei en kort lf.
    Ik ben benieuwd!

12. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Ik gebruik ook de etos zwanger worden. Was er eerst erg tevreden over. Maar heb ze vanaf het begin dat is gestopt ben met de pil gebruikt. Alleen mijn cyclus is erg onregelmatig. Maak het doosje die ik heb op en ga aan de foliumzuur. Kijken hoe het dan gaat.

13. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Als je dus een regelmatige cyclus hebt, kun je dit spul beter niet slikken?

Deel Deze Pagina