Etos multi zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mardaisy, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Ik kon geen recent topic vinden over deze pilletjes, maar er zijn vast meiden die ook de etos-pillen slikken. Ben zelf 3 weken geleden begonnen, omdat ik er zo veel goede berichten over heb gelezen.

Bij de vorige zwangerschap slikte ik alleen foliumzuur en duurde het meer dan een jaar om zwanger te worden. Ik hoop echt dat de pilletjes van etos een zetje in de goede richting geven om het dit keer niet zo lang te laten duren!

Wie-o-wie heeft er ervaring met deze pillen??

2. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik slik niet die van de etos maar van
    Vsm. Maar volgens mij komt het allemaal op het zelfde neer
    Hoorlijk heb je snel een positieve stest

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik slik op advies van verschillende artsen Gravitamon. Hoop ook dat je snel positief mag testen!

4. mardaisy

Vitamines zijn altijd goed, van welk merk ook! Maar heb juist over die van Etos heel veel positieve verhalen gelezen!

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik begrijp je stelling dat vitamines altijd goed zijn maar helemaal ben ik het er niet mee eens. Kijk maar op de doosjes en je ziet dat er overal andere hoeveelheden inzitten. Het was een vriendelijk bedoelde tip omdat het echt door artsen werd aanbevolen wat niet wil zeggen dat je er wat mee wilt doen ;)

Heb die Etos pillen ook geslikt voordat ik met deze ben begonnen. Vond ze erg groot maar qua inhoud ziet het er goed uit. Wat wil je er over weten?

6. mardaisy

Vroeg me af of er ook recente positieve verhalen over zijn :) Ik kon alleen maar topics vinden uit 2012 of ouder..

7. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    ik heb een maand etos zwanger worden pillen geslikt.
    ik was er niet kapot van mijn ei wilde niet echt springen (met hulp van pregnyl wel gebeurt)
    cyclus wat ook wat anders dan er voor.
    ik ben terug gegaan naar vsm puur mama deze cyclus al een ei op dag 18 en zwanger.
    misschien heeft het toch wel een beetje geholpen bedenk ik me nu

8. mardaisy

Gefeliciteerd izzy! Bedoel je dat de vsm misschien wel heeft geholpen of de etos?

9. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denk je dat die van vsm puur mama goed zijn? Ik slik ze nu ook ongeveer een maandje, iedere ochtend bij t ontbijt en soms al voor t ontbijt. wie weet dat t misschien helpt...

10. mardaisy

Ik kan in ieder geval vast zeggen dat de pillen wel effect hebben op mijn cyclus. Waar ik normaal altijd een cyclus van plm. 35 dagen had en eisprong rond dag 21, heb ik nu de eisprong op dag 15 gehad!

11. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    Ik bedoelde de Etos 😀

12. Bengel86

Bengel86 Lid

21 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er minder positieve ervaringen mee.
    Het zijn grote pillen om te slikken en mijn cyclus werd er alleen maar langer door dus ik ben er na 1 cyclus meteen weer mee gestopt. Ze zijn ook best wel duur

13. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Ik slik ook de etos zwanger worden, nu al bijna een maand. Dus kan er nog steeds niks over zeggen. Wel heb ik tot nu toe nog steeds geen cyclus. Misschien omdat ik ze in combinatie slik met tarwekiemolie capsules?

14. mardaisy

Wat bedoel je precies met 'nog geen cyclus' sylvia? Dat je nog geen eisprong hebt gehad? Ik slik nu tarwekiem na de eisprong voor een goede innesteling.

15. sylvia1981

Hoi mardaisy,

Ik bedoel inderdaad dat ik nog geen eisprong heb gehad dus geen menstruatie. Maar ben ook pas sinds 13 feb met de pil gestopt. Was jouw cyclus na het stoppen met ac weer vrij snel normaal? Ik lees trouwens jouw banner over je dochtertje, wat verdrietig zeg! Echt heel erg voor je... ik hoop echt dat je weer snel zwanger mag zijn en een gezond kindje in je armen mag houden!

16. mardaisy

Was inderdaad een hele heftige tijd.. en nog steeds.. moeder zijn zonder kindje is echt afschuwelijk. We proberen de toekomst positief tegemoet te zien..

Ik ben een hele tijd aan de pil geweest, daarna de Nuvaring en daarna rubbertjes. Toen we voor een kindje gingen, deden we gewoon de rubbertjes aan de kant :D Dus daar kan ik je helaas niet in helpen.

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Heeft voor mij niks geholpen helaas.
    Na een half jaar gestopt en na mijn ei begonnen met tarwekiemolie, toen was het raak.

18. mardaisy

Gefeliciteerd chocochippie! Ik slik ook tarwekiem erbij voor de zekerheid..!

19. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Ik slik sinds ronde 7 etos pillen
    Nog niet geholpen helaas, merk niets ervan op cyclus
    Gravitamon? Is dat heel anders?

20. sylvia1981

Ik slik etos zwanger worden sinds ik 13 februari ben gestopt met de pil. 11 feb was mijn laatste dag van onttrekkingsbloeding, daarna heb ik geen natuurlijke menstruatie meer gehad. Ik slik ze in combinatie met teunisbloemolie. Ik heb de laatste dagen wel zeer veel krampen, mss een voorbode vh ongesteld worden. Ik kan dus nog niet echt zeggen of de pillen werken.

Deel Deze Pagina