Flauwvallen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Belezza, 14 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belezza

Belezza Lid

15 jan 2015
    9
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik ben er niet echt mee bezig maar ben hier toch wel een beetje nieuwsgierig naar. Ik was al een paar dagen misselijk en gisteravond viel ik opeens flauw voor het eerst in mijn leven. Ik heb niks verkeerds gegeten of gedronken. Zou het kunnen zijn dat er een eitje is ingenesteld? Nadat ik onder de douche flauw was gevallen en mijn vriend mij op bed had gelegd werd ik wakker en voelde ik een lichte steek in mijn linker eileider. Herkent iemand dit?

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik ben wel ooit flauwgevallen, maar nooit in relatie tot een innesteling/zwangerschap. Misselijkheid van een zwangerschap kan eigenlijk niet voor een innesteling komen.

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Misschien was de douche warm i.c.m. lage bloeddruk? Ik denk niet dat flauwvallen een zwangerschaps symptoom is eigenlijk. Waar zit je in je cyclus?

4. Belezza

Belezza Lid

15 jan 2015
    9
    0
    0
    @ pandavliegen

De douche kraan draaide ik net open toen het gebeurde dus door de douche kan het niet komen. Ik ben een klein beetje onregelmatig door de pilstop 4 maanden geleden maar als t goed je zit ik nu op 5 DPO.

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Dat is nog wat aan de vroege kant ook voor innesteling.. Maar de wonderen zijn de wereld niet uit ;) Maar wel super vervelend dat je flauw viel! Dat is niet fijn! Hopelijk heb je je niet erg bezeerd!

Deel Deze Pagina