Nou na 3 dagen overtijd zijn ben ik dan toch vanmorgen ongesteld geworden. We vinden het erg jammer, maar ben er niet zo kapot van als ik had verwacht, toen ik vrijdag de test deed merkte ik dat de zenuwen door me lijf gierde. Was bang dat de teleurstelling erg groot zou zijn. Nou op naar de volgende ronde we houden jullie op de hoogte. greetz
he Nicole, wij zijn nu ook in de 2e ronde. Werd na 3 dagen overtijd ook ongi. Voor mezelf washet ook niet zo hele grote teleurstelling omdat ik zelf al het gevoel had niet zwanger te zijn. Maar toch was het spannend om te testen! Ben nu aan het eind van de 2e ronde dus afwachten of ik nu ongi word! Heel veel succes! Liefs Annika
ik ben nu ook in ronde 2. was 7 dagen overtijd en had echt bijna alle symptonen van zwangerschap, maar helaas. maar wie weet deze maand ik hoop het echt. allemaal heel veel succes en ik duim voor jullie
hoi hoi wij zijn ook bezig met de tweede in ronde twee! hahaha veel succes en dat we allemaal heel vlug zwanger mogen zijn! liefs dionne