Zondag 4 nov, laatste menstruatie gehad. Vermoedelijk rond 18 nov de eisprong. Vandaag getest en op alle drie de testen een tuurstreepje. Na 2 miskramen is dit toch wel weer heel spannend! Hopelijk vliegen de weken tot de 1e echo voorbij . Krijg de testen trouwens maar moeilijk goed op de foto
Ik zie de streepjes. Gefeliciteerd! Veel succes met wachten . Hoop dat de tijd tot eerste echo snel mag gaan voor je
Ik zie ze ook! We lopen gelijk enkel 18e de iui gehad gisteren zowel kv als predictor positief! Nu twijfel over oploop of niet hoe je jezelf gek ken maken
Gefeliciteerd! Heb je een foto van jou testjes?. Bij mij waren ze gister ook voor het eerst positief, toch gek he?!
Haha ja hoor! Ik kom uit een medisch traject dus ben testgekgestoord dus schrik niet! Kv en predictor zijn van gisteren. En de 2kv is vandaag en gister..
Oh wauw, dat is dus nog spannender! Ik zie de streepjes! Nu maar hopen dat ze mooi oplopen bij beide. heb jij al een eerste echo staan?
Ah vandaar, dan mag je vrij snel langs gaan neem ik aan? Ik bel maandag eventjes, door de 2 eerdere miskramen mag ik eerder komen. Zal zo rond de 6 weken zijn als het goed is.
Oh en echt nirt testen met Kruidvat! Die zijn zoooo slecht geworden, echt niet meer wat ze in 2016 waren. Gewoon testen met predictor!
Ja precies! Dat had ik ook al begrepen dus was heel enthousiast gestart met kruidvat en zag een streep en dacht hmm hoor veel valse testen dus de predictor early erachter aan gedaan. Morgen doen ik de expres, die schijnen niet zo te verschillen van de early dus zou dan wel oploop moeten zien neem ik aan.
Ja hopelijk nog voor de kerst! En dan duimen voor een knipperlichtje! Ik heb voor mijn dichter een mk gehad met 8 weken ong en ju voor het traject dus ook positieve testen en toen alsnog ongi dus snap je gevoel heel erg!
Ja, alleen niet te snel willen kijken, ze kleuren lang door. Ik was helemaal in paniek omdat mijn test lichter leek, maar achteraf gezien was hij echt wel donkerder (in het rijtje is de eerste een early, en vanaf de twee express ) Ik hoop voor jullie dat de streepjes mooi gaan oplopen!
Ja en netjes om de dag! Ik kon me echt niet inhouden. Ondanks dat je dondersgoed weet het geen zekerheid geeft