Dit dus Zijn nou beide strepen even knal, dan neem je ook (voor de zekerheid), 2 dagen na de laatste knaller als eisprong fag en de daarna als 1 dpo. Wil je het echt zeker weten, dan moet je een volgende cyclus gaan temperaturen
Dus morgen nog knal is maandag 1dpo Morgen geen knal is zondag 1 dpo snap ik hem nu weer? En ik vind die ovulatiekrengen al lastig, ik denk dat ik + tempen helemaal hordedol word om eerlijk te zijn =p Maar dankje voor je uitleg =)
Mocht het deze maand niet raak zijn, dan kun je volgende maand gewoon weer ovutesten doen, en als je denkt dat hij positief is een roze clearblue er naast doen, dan krijg je een smiley als je je piek hebt en hoef je zelf dus niet te beoordelen en te twijfelen
Ik denk in principe niet, want je hebt je knaller. Maar de dag na mijn knaller had ik direct een lichter streepje..
Ik test vanavond en morgen ochtend/middag nog wel een keer. Maar wat nou als ie morgen nog knalt? Kan dat?
Ik ken de test niet, maar volgens mij zal hij morgenochtend niet meer knallen en gaatie vanavond al lichter zijn.
Haha nu ben k zelf wel nieuwschierig naar die van vanavond =p zal hier weer een foto planten! Nogmaals thnx voor de info