Lieve meiden, Na veel gelezen te hebben op dit forum vandaag ook een vraagje van mijn kant. Ik gebruik deze ronde voor de eerste keer ovulatietesten. Volgens de bijsluiter zou ik met mijn cyclus morgen moeten beginnen met testen. Maar mijn afscheiding was zodanig dat ik twijfelde of mijn eisprong niet eerder was en ben dus eerder gaan testen. Met als resultaat gisteren een knaller van een ovulatietest. Nu zijn we gisterenavond meteen aan de bak gegaan en vanmiddag ook, echter was de test van vandaag weer negatief. Mijn vraag is of het nu nog zin heeft om morgen Bijv er nog eens voor te gaan? Of zijn we dan te laat. Ook lees ik dat je v00r je eisprong sex moet hebben, maar dat hebben we dus niet gedaan. Wat denken jullie.... Sorry voor mijn onzekerheid.
Hoi als je gisteren een knaller had dan is vandaag of morgen je eisprong dus je zit goed hoor, nog een keer extra vandaag mag altijd
Je hebt wel voor je eisprong seks gehad, nl vandaag en gisteren. Als jullie gewend zijn om dagelijks seks te hebben, dan kun je morgen nog eens. Zijn jullie veel minder gewend (bv 1 a 2x per week), dan zal de kwaliteit van het sperma morgen al heel wat minder zijn en was vandaag voldoende.