Etos ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sammy1991, 24 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy1991

Sammy1991 Nieuw lid

24 okt 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik ben sinds 5 dagen ovulatietesten gaan gebruiken van de etos.
    8 weken geleden heb ik een curettage gehad, en dacht ik zal eens ovulatietesten gaan gebruiken.
    Zo nu en dan heb ik nog steeds bloedverlies, dus mijn cyclus is nog van het padje.
    Nu was ik nieuwsgierig naar jullie mening over de ovulatietesten van de etos.
    Zoals jullie op de foto kunnen zien, zijn het geen duidelijke testen helaas.. Heellll erg licht is er een streepje te zien, en bij 1 dag is die wat donkerder.
    Normaal gesproken moet het streepje even donker of donkerder zijn dan het controle streepje, wil je een positieve test hebben.
    Kan iemand mij misschien advies geven :)
    Hopelijk lukt het uploaden van de foto.
    Alvast bedankt dames.
    Groetjes,
    Samantha

Bijgevoegde bestanden:

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Waarover wil je advies?

er valt eigenlijk weinig te zeggen over deze paar testen behalve dan dat je er geen piek is. Het LH-hormoon schommelt de gehele cyclus dus hij zal de ene dag donkerder zijn dan de andere dag. Maar dit zegt nog niks over een eventueel aankomende eisprong.

Enige wat je kan doen is blijven testen en afwachten.
    Omdat je niet zeker bent van een cyclus door de curretage kan het ook zijn dat je je ei al gemist hebt.

Succes, hopelijk heb je snel duidelijkheid!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas kan je niks anders doen dan doortesten want er is er nig geeneen positief.

Hopelijk krijg je snel de knaller en komt je cyclus weer op gang.

Deel Deze Pagina