Ik zag laatst een aabbieding via de internet ,de complete Quinny voor 450 euro. Omdat het te ver van huis is niet gehaald. Nu een andere site van www.mijnkinderwagen.nl complete quinny voor 389 ,maar ergens in Winterswijk ,Arnhem ,Benthuizen ofzo. Zijn het echte quinny s,en wie heeft er ook zo eentje gekocht en is tevreden erover? Ally
Wow, dat is een superaanbieding! Ik denk dat het wel echte Quinny's zullen zijn, maar hoe het zit met garantie...? Ik denk erover om er zaterdag wel naartoe te gaan, want dit is echt 200 euro goedkoper dan de andere aanbiedingen die ik hiervoor gezien heb...
hier krijg je dus geen garantie bij heh dus als er iets kapot gaat heb je gewoon dikke pech net zoals ik toen had dit zijn allemaal mooie stunt en ze willen mensen doen geloven dat het allemaal eerlijk is nou dat is het niet hoor kijk maar uit je krijgt geen bon helemaal niks dus na je garantie kan je dan fluiten
@Mvjason er staat bij dat je wel een bon krijgt en garantie dus altijd de moeite waard om eens te gaan kijken denk ik..
okeej als dat er staat moet je er heen gaan maar koop niks gehaast omdat het dan zo spt goedkoop is er zit altijd een addertje onder het gras
hoi hoi ik had gehoord dat de quinny 2007 uit te collectie gaat en daarom stukken goedkoper word gemaakt de een begint daar wat vroeger mee als de ander groejtes nathalie
Cristel, als je de link uit het eerste bericht gebruikt, staan er een ./ teveel in de link, daardoor werkt hij niet. Ik heb maar even een berichtje gestuurd via quinny.nl, om te informeren of zij deze aanbieder kennen en of het klopt dat er normale garantie op deze wagens zit. Het lijkt te mooi om waar te zijn - en meestal is dat dan ook zo! Ze adverteren met 'nieuw model' maar het jaartal noemen ze niet. Wie weet is dat dan het addertje onder het gras... Het zijn dan namelijk wel nieuwe wagens, maar niet het nieuwste model.
Hallo, 2 weken geleden de complete buzz 2007 gekocht bij babykoop utrecht voor 489.- Mét 2 jaar garantie. Ze hadden hem in turqoise (schrijf je dat zo?) of lime groen. Weet niet of ze er nog zijn. Op google vindt je ze
Ik had ook mijn Quinny XL bij Babykoop gekocht. Ideaal. Scheelde echt enorm met andere winkels. Er was alleen niet veel keus qua kleuren, maar wij wilden toch een niet al te opvallende kleur. Wiegje in het grijs genomen en buggyzitting in het blauw.
Bij die link staat er een puntje achter nl daarom werkt die link niet. http://mijnkinderwagen.nl/ Als het goed is is dit die link zonder puntje achter nl
Ik heb inmiddels een reactie van Quinny en zij zeggen: "Mijnkinderwagen.nl" is geen erkende/officële dealer van ons producten. De service en garantie van onze producten hebben wij toevertrouwd aan onze officiële dealers. Het kan voor u lastig worden, indien u aanspraak wilt maken op uw garantie bij "mijnkinderwagen.nl" omdat dit geen ofificiële dealer is. Ik kan me voorstellen dat het lastig is deze leverancier te benaderen als er wat mis is (ze hebben nu wel een verkoopdag in Benthuizen, maar normaal zitten ze daar helemaal niet) maar volgens mij kun je dan als koper altijd nog terecht bij de producent, dus bij Quinny zelf. Zij blijven altijd aansprakelijk voor hun producten. Ze zeggen ook niet dat er wat mis is met die wagens, of dat het niet de echte zijn. En bovendien: ze zijn nu 100-200 euro goedkoper dan de voordeligste aanbiedingen die ik elders heb gezien. Als er een keer een wieltje stuk is, kan ik dat vast nog wel krijgen voor minder dan dat prijsverschil....
kijk anders eens op www.babysupersale.nl daar heb ik me andere kinderwagen gekocht stuk goedkoper als bij een andere zaak en deze is wel erkend quinny dealer