Hoi meiden, Ik heb weer een vraagje. Ik heb afgelopen maandag pampers gekocht bij de etos met kortingsbon. Ik had 12 euro korting voor 4 pakken nummer 1 dus heb hem voor 34 euro gekocht. Nu heb ik een mail gehad van de kruidvat, van de voordeelkaart. Er is weer een aanbieding van 50% korting op luiers. Maximaal 3 pakken kan je kopen. Dus daar kan ik dan 3 pakken voor 15 euro kopen. 4 pakken is zelfs 20 euro. Dus bij kruidvat kom ik dan goedkoper uit nu. Weten jullie of ik pampers van etos terug kan geven? Ik heb de bon. Ruiltermijn is niet eens voorbij hem hem afgelopen maandag gekocht. Ik heb hem wel dus met kortingsbonnen gehaald. Kan ik ze teruggeven?
de etos luiers zijn zo stug als ikweetniet wat dus sowieso bagger kruidvat heb ik goeie verhalen over gehoord
Ze heeft pampers gekocht , aanbieding is ook pampers. Gewoon proberen. Of je neemt beide aanbiedingen. Die van kruidvat komt niet zo heel vaak voorbij.
Ja hoor,gewoon zeggen dat iemand die voor jullie verkeerd heeft meegenomen en je ondertussen al de goede maat hebt gevonden.
Ja dankjewel meiden ik ga het proberen. Trouwens ik had 4 pakjes nummer 1 gekocht. Is dat teveel? Of is 2 genoeg?
Wilde inderdaad ook net een topic gaan openen over hoeveel pakken je nummer 1 gebruikt voor je naar 2 gaat. Was zelf aan het denken om 2x nummer 1 te nemen en 2x nummer 2? Dan kan ik nog altijd bij kopen.
@melanie, ja zo dacht ik ook. Als het weinig is kunnen we idd bijkopen. Ik heb maar 1 voordeelkaart dus ik kan nu alleen 3 pakken kopen. Maximum is 3 pakken.
Ja klopt maar heb ook nog de bonnen van de babydozen. Daar zat ook een bon is van bij aankoop van 2paken 10,- korting!
Bij Kv is de actie alleen op maat 1 en 2, ik zou die van de etos dus ruilen voor maat 3 newborn, daar zitten ze wel even in hoor en heb je meer nodig dan 4 pakken. Wat wel momenteel speelt is dat ze overgaan naar nieuwe verpakkingen. dus je kan over 2 maand niet zomaar meer ruilen. Ik zit dar zelf ook mee en heb inmiddels meer dan genoeg maar weet ook dat ik niet kan ruilen
Meeste winkels zijn al over naar de nieuwe verpakkingen. Hier zijn de oude niet meer te vinden (gingen voor 5 euro per pak weg). Hopen dat ze ze niet weer binnen een paar maanden veranderen maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.
Wat vervelend dat ik die aanbieding van de kruidvat niet heb gekregen! Ik heb alleen korting op got2becool haarspray.. Zucht ik wil ook 50% korting op pampers!
Mijn dochter paste maar een week in maat 1, en die was niet bovengemiddeld groot of zwaar. Dus zou niet meer als 2 pakken halen, en zo'n groot pak maar 1 pak.