help wat moet ik doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deeske1980, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    hallo allemaal,

ik klets al in 2 topics mee maar wilde toch van meer mensen tips of zo

ik ben inmidels bijna 2 jaar bezig om zwanger te worden en dat gaat niet van een leien dakje. nu is sinds 6 maanden me cyclus weer regelmatig *31 dagen* ik ben op 7 juli voor het laatst ongi geweest heb op 14 en 18 juli gemeenschap gehad en heb me eisprong gehad op de 20ste juli *getest met ovulatie test* ben sinds 1,5 week sneller moe en sinds 2 weken moet ik vaak naar het wc. sinds deze ochtend ben ik misselijk en had gistere bij de huisarts een licht +je op de test. alleen nu verloor ik net bij me laatste wc bezoek donker bruine afscheiding bij het afvegen. wat zou het kunnen zijn en wat zou ik kunnen doen om zekerder te zijn?

2. sannie82

sannie82 Lid

15 jul 2008
    78
    0
    0
    Helaas kan ik je geen antwoord geven. Heb werkelijk geen idee.

Maar als je toch al bij de huisarts bent geweest zou ik nu gelijk opbellen. (of dat nu volgens de "regeltjes" mag of niet, jij hebt nu je vraag vindt ik persoonlijk)
    zij kunnen je vast meer vertellen!

3. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    mijn huisarts had ik al gebeld en die meld me rustig dat ik maar moet afwachten maar ik kan dat nu niet omdat ik zo bang ben dat het weer mis gaat dus ben nu al contact aan het leggen met me gyno

4. judibi

judibi Bekend lid

hoi. wat vervelend zeg, dat bruine gedoe. maar het hoeft niets te betekenen, bruin bloed is oud bloed. het kan voorafgaan natuurlijk op echt rood bloed, maar dat hoeft zeker niet.
    ik hoop voor je, dat dit lichte plusje veel donkerder wordt en dat deze baby bij jullie mag blijven. zolang het niet rood wordt of gepaard gaat met hevige krampen kun je niets anders doen dan hopen en wachten. sterkte meid.

5. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    het is idd nu alleen nog maar een heel klein beetje donker bruin maar geen krampen ofzo

6. deeske1980

deeske1980 Actief lid

24 jan 2008
    249
    0
    0
    heb net eindelijk me gyno aan de foon gehad ik mag me momenteel niet druk maken moet maar ff een warm bad gaan nemen. mocht het zo zijn dat ik van de week ineens veel krampen krijg en ook meer klonters ga verliezen moet ik direct contact opnemen. maar voor nu ik hou me rustig rustig rustig hou me rustig kalm en stil.

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    succes en probeer je rustig te houden ;)

8. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    probeer je niet al te druk te maken, dan ga ik voor je duimen!

9. Buikvlinder

Buikvlinder Actief lid

13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Tsja, je arts kan ook niet veel voor je betekenen, hoe vervelend het ook is, je moet afwachten.

het kan oud bloed zijn van de innesteling, kan een voorbode van een vroege miskraam/menstruatie zijn.

Het is vervelend, doe maar lekker rustig aan lees een goed boek, verwen jezelf met een lekkere beautydag in je eigen badkamer oid, neem een kop thee....als het misgaat dan is er ook iets mis met de kwaliteit van de vrucht, vaak niet levensvatbaar het lichaam herkent dit en drijft het dan af, wel verstandig om het op te vangen als het mogelijk is, dan kunnen ze het vruchtje onderzoeken op het en en ander,.........heb je mij weer, dat heb je dus als vigger meteen met je kennis er boven op duiken......sterkte!

10. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Het hoeft niets ernstigs te zijn meid, bloed verliezen in een zwangerschap komt nu (helaas soms) eenmaal voor. Zolang je geen krampjes hebt moed houden, en gelukkig is het maar bruin verlies, dus het kan ook oud bloed wezen.

Heel veel succes, duim voor je.

Deel Deze Pagina