Beste dames, Vanaf vandaag is de nieuwe actie bij Kruidvat ingegaan. Eerder kreeg je bij Kruidvat nog een babydoos. Deze is nu vervangen door waardebonnen. Je krijgt de waardebonnen als je je gegevens achterlaat en de uitgerekende datum achterlaat. Ik had de volgende kortingsbonne'n; - 1 pak Kruidvat new born luiers 27 stuks gratis!!!! - 2 pakken lotiondoekjes Kruidvat huismerk voor 1.79 - 2 stuks voedings bh's van Anni Rolfi voor 17.98 - 25% korting op het hele assortiment Bambino classics (bijvoorbeeld rompertjes en sokjes) - 50% korting op Nuby lepeltjes (3 lepeltjes die verkleuren bij warmte voor 2.49) - 40% korting op het hele natusan assortiment - 25% korting op eau de toilette van Zwitsal (dus nog maar 10.49) - 40 korting op het hele zwitsal mama assortiment De bonnen die ik kreeg waren geldig tot 30-11-2010. Vooral die gratis luiers ga ik gelijk ophalen!!!
Ik ben pas in februari uitgerekend. Als ik me nu aanmeld krijg ik denk ik bonnen met ongeveer dezelfde geldigheidsduur als hierboven genoemd. Denk dat ik daarom maar even wacht met aanmelden. Of is de geldigheidsduur ook langer als je later uitgerekend bent, iemand die dit weet?
Hmm, heb vanmiddag al aangevraagd, maar heb de mail nog niet binnen... Zal wel iets verkeerd gedaan hebben.
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/babymama/BabymamabonnenDEFNW.pdf dit is de link van de bonnen
hoeven jullie je niet meer aan te melden, hihi. ik ga ook eventjes op mn toekomstige adres bonnen inleveren *grijns* gratis luiers is nooit weg toch?
je kan dit toch gewoon 10 keer uitprinten? Als ik een ander adres of emailadres invul krijg ik dezelfde barcodes...
ja dat bedoel ik vooral de dingen die je altijd wel nodig hebt en ik ben niet zwanger maar kan de doekjes wel gebruiken dus dat ga ik gewoon halen vandaag kijken wat ze zeggen maar gewoon steeds 1 bon
Bambino Basics hebben wij in de gewone verkoop en kan je vinden bij de babyafdeling. Het "actie" bambino vind je vooral op de koppen of in de actiestraat. Enneh Veroon, als je meerdere keren inleverd, krijg je meerdere keren korting. Maar t personeel is ook niet altijd even gek he?
hier zitten ook 4 kruidvatten en is geldig tot en met eind november je moet wel op letten op de bon bij de doekjes ging er te weinig eraf is wel goed gekomen en als je meerdere mensen die bonnen inlaat leveren is er ook niets aan de hand en niet steeds bij de zelfde gaan dan
en gaat mij alleen om de doekjes je hoeft daar niets in te vullen en er zijn meerdere personeels mensen