mij zoontje van 14 maanden heeft nog geen paspoort. en heb ergens gelezen dat het pas verplicht is vanaf 14 jaar? dus je mag ook eerder een paspoort aanvragen?
ik heb zelf ook geen id maar gewoon een paspoort. kan ik dan ook voor mij zoontje paspoort maken zonder id ? @myrthe luiheid he haha
Met 10 weken een paspoort ivm vakantie, maar anders had ik hem ook al snel gehaald. Vriendlief zit vaak voor zijn werk in het buitenland en in noodgevallen wil ik direct met DL in het vliegtuig kunnen stappen.
Onze dochters hadden beiden toen ze 1 maand oud waren hun ID kaart. Vanwege familie in het buitenland. En het is maar goed dat we het zo snel gedaan hebben, want met de jongste zaten we noodgedwongen al in het vliegtuig toen ze nog geen 2 maanden oud was. Niet leuk, maar wel fijn als je je op zo'n moment geen zorgen meer hoeft te maken over of alles wel geregeld is qua reisdocumenten.
Hier een IDkaart met 3 weken aangeschaft ivm buitenland. Slaat werkelijk nergens op, want hij lijkt nu al niet meer, laat staan over een paar jaar...
Wij hebben er voor beide kinderen nog geen. Gaan er wel binnenkort een aanschaffen omdat we dicht bij de grens wonen. Kunnen we dan gewoon uitstapjes maken, ook al is het bv maar om te tanken. Moet zeggen dat ik zelf ook geen geldige id meer heb nu, wel rijbewijs. In NL is dat voldoende maar buitenland natuurlijk niet.
Met 2,5 maand een ID aangevraagd ivm de vakantie. Vraagt die jongen hoe lang is ze Hij moest er zelf ook wel omlachen. Ik heb wel gevraagd hoe ze haar over 3 jaar nog herkennen. Hij begon een vaag verhaal over mond en ogen en neus, jaja...
Hier voor beide spaans id toen ze 2 weken waren en NL paspoort sinds een half jaar. Heb het voor veel dingen als openen van bankrekning etc. nodig gehad, maar misschien is dat in NL anders. En ID ook nodig om te reizen.