Ik had gisteren een 2 strepen ovulatie test: hebben wij natuurlijk geklust Vandaag ook van plan.. maar 'ochtends schrok ik mij wel toen ik bij afwegen een bruine afscheiding zag. Het is wel echte echt klein beetje in de slijm en ook niet constant- Was wel gewoon in de ochtend en nu kan ik niks ontdekken.. Zou het een ovulatie bloeding zijn - betekend dat mijn ei al vrijgekomen of niet. Cyclus begon altijd 28-30 dagen: begon 12 april Eergisteren 23 april ovulatietest: negatief Gisteren 24 april: positief Vandaag 25 april: weet nog niet ga om 18.00 testen Wat denken jullie en wat zou die bloeding kunnen betekenen- had eerder nooit.. zou je een teken van endo zijn of hebben mensen zonder endo het ook
Ik heb ook altijd een ovulatiebloeding..kan geen kwaad. Doordat de eicel met zo'n knal uit je eierstok springt komt er wel eens wat bloed vrij.. Je hebt je eisprong dus gehad. Of je test nog positief is maakt niet uit....je ei springt na de start van de piek. De piek zelf kan wel 48 uur duren, maar dat wil niet zeggen dat je ei niet eerder springt. edit; bij mij is de bleoding altijd best hevig..soms wel 2 dagen en heb tampons nodig.
> als en vaatje geknapt - is het dan ook bruin of meer rood-rose? en is het niet zo dat het dan gelijk vrijkomt en niet pas in de ochtend? > als de eiersprong toch geweest is waroom dan dan ervoor was die negatief en gisteren licht streepje?. Want meestaal is bij mij dan 3 dagen ovulatie test toch positief vanaf lichte streepje tot knal donker en weer licht tot niks. Ik dacht dat test positief altijd voor de ovulatie en dan de ovulatie zal plaats vinden tussen de 12 en 48 uur. Of zie ik het verkeerd? dan als het ovulatie was klussen vanavond geeft geen zin meer ook als de test positief is?
ik heb vorige maand bruine afscheiding gehad 2 dagen vóór mijn eisprong.. deze ronde heb ik gisteraaf en eergisteraaf wat roze verlies gehadoverdag verder niets... wbt de kleur kan allebei... is het rood-roze dan is het echt net.. bij bruin dan zit het er al iets langer voordat je het zelf ziet/eruit komt oftewel "oud bloed" in principe kan een ovulatiebloeding totaal geen kwaad en komt het bij veel vrouwen voor. ik zou voor de zekerheid doorklussen!
bedankt meiden! we gaan er voor !) toch beetje gerust dat het normaal is, mijn lichaam gedraagt zich als een gek laatste 3 maanden vanaf moment dat cyste en mogelijke endo was geconstateerd. Of eerder misschien lette ik niet echt op en nu let ik meer op en maak mij zorgen.. ook omdat dolgraag kindje wil en lukt nog niet zo goed... ook omdat ik probeer nu alle mogelijke info binnen 3 maanden verzamelen om erover te hebben met mijn gen. voor volgende stappen. iedereen ook succes deze maand!