VOOR DE 2E KEER HELDER SLIJM DEZE CYCLUS

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sassie, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie

    Sassie Lid

    8 nov 2005
    48
    0
    0
    Utrecht
    Hoi allemaal,

    Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
    11 Oktober ben ik met de pil gestopt. Na een paar dagen netjes de bloeding gehad...en toen was het wachten op de eerste echt menstruatie.
    Gelukkig kreeg ik die al vrij snel, namelijk op 14 november.
    Van 24-11 tot 29-11 had ik best veel afscheiding. Helder en rekbaar. Ik ging ervan uit dat ik in mijn vruchtbare dagen zat.

    Maar nu heb ik sinds gisteren ook weer last van afscheiding. En het klinkt misschien vreemd, maar het is gemengd slijm. Dik slijm, maar er zit ook helder rekbaar slijm tussen.

    Wie o wie weet wat dit is?
    Heeft iemand dit weleens gehad?

    Zou het misschien een zwangerschapsteken zijn?
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik denk dat je lijf nog aan het ontpillen is.
     
  3. Sassie

    Sassie Lid

    8 nov 2005
    48
    0
    0
    Utrecht
    Hmmm....denk je? Wie weet....
    Ik hoop dat het snel raak is. Maar ja dat hopen we allemaal volgens mij :)
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja ontpillen duurd maanden, ook al kwam je ongi vrij snel, kan nu allemaal weer anders zijn. Ik ben als sinds juli van de pil en nog is elke keer de cyclus weer anders met nieuwe vreemde dingen. Ik was ook vrij snel ongi na de pil.

    Duim met je mee.
     
  5. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Sorry dat ik even inval sassie,maar ik ben dus zaterdag ongie geworden wat normaal 4/5 dagen duurt en nu na 2 dagen met de noorderzon vertrokken is bedoel je ook z`on vreemde dingen Natasja :(:

    Nou sassie ik hoop natuurlijk dat je heel snel zwanger bent,maar inderdaad dit is ook weer helemaal vreemd voor me wat je steeds weer hoop geeft,maar het lichaam kan hele vreemde dingen met je doen,maar hopenlijk is het bij jou een echt zwangerschapssymptoon

    groetjes liselotje ;)
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Liselot,

    Ja inderdaad dit soort gekke dingen. Elke keer denk ik weer een normale cyclus te hebben en dan ineens weer niet.. vorige cyclus was echt raar, maar dat heb je allemaal kunnen lezen.
    Dat heeft allemaal met die pil te maken denk ik, voor de pil had ik een vrij normale cyclus.
     
  7. Sassie

    Sassie Lid

    8 nov 2005
    48
    0
    0
    Utrecht
    Het is wel heel verwarrend allemaal.
    Zwanger worden is iets wat ik heel graag zou willen. En ik weet dat je er beter niet teveel mee bezig kunt zijn, maar ja....dat gaat automatisch....
     

Deel Deze Pagina