Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik zal me gelijk ff voorstellen. Ik ben Caroline en moeder van 3. Ik heb een test van de etos en wilde jullie toch vragen of jullie het ook zien. Alhoewel het ander streepje niet echt duidelijk is. Ook ik heb zwangerschapskwaaltjes alleen nog lang niet zo misselijk als met de andere zwangerschappen. Maar ik ben nu nog maar 3 dgn overtijd. Verschillende testen gedaan de eerste gaf pas heel laat een streepje erbij en de andere allemaal negatief en nu deze binnen
Ik zie ook een tweede streepje, maar het lijkt een pennenstreep.. Daarbij lijkt de controle streep ook niet goed doorgelopen, dus ik ben bang dat deze test niet geldig is.
Dank jullie v d reacties😊👍 ik heb niet met pen zitten tekenen ofzo hoor haha alleen geplast en gewacht haha maar idd denk dat ik het mrgnvrg beter kan doen ziet er zo ook vaag uit he!
Ik zie m ook! Ze bedoelt denk ik over die 'penstreep'; de test streep moet net zo dik zijn als de controle streep! Dus als het een dunne penstreep lijkt, zou die negatief kunnen zijn. Niet dat jij met je pen erop hebben zitten schrijven hoor hihi
En ben het er mee eens dat de controle streep ook wat vaag is; morgenochtend een nieuwe doen! Kruidvat 2v5 schijnen beter te zijn
Ik denk dat deze ongeldig is, omdat je controlestreep ook niet goed is. Pennenstreepje= een heel dun lijntje 😉 Niet een lijntje met je pen die je er zelf op hebt gezet.
Toch denk ik wel positief! Hij is echt blauw en volgens mij geen pennestreep. Maar omdat de c ook niet goed is doorgelopen zou ik de zekerheid van een andere test ook willen
Rechts hoort de teststreep te komen en die is echt amper zichtbaar. De linkerstreep is duidelijker en mooi breed, echter is dat de controlestreep. Ik zou toch een nieuwe test gaan doen.
Hallo dames, ik ben vandaag ongesteld geworden. Dus test was gewoon niet goed gelukt helaas. En waarom ik dan zo laat ben weet ik ook niet.. Iig veel succes voor diegene die er ook op hopen en veel geluk in de toekomst.