Ik word langzaam gek denk ik.. Vorige maand had ik met de action testen een hele lichte streep voor nod en vervolgens ook met de Etos test. Uiteindelijk toch ongesteld geworden en toen was de Etos test ook lichter en de action test negatief. Nu, een maand later en 4 dagen voor nod, heb ik een Etos test gedaan (lekker vroeg weer he, kon me niet bedwingen) en er staat weer een heel licht streepje, binnen de minuut. Is deze test betrouwbaar of komen deze streepjes er vaker op en toch niet zwanger? Ik weet dat ik gewoon nog eens moet testen en dat zal ik ook doen.. maar ben alsnog erg benieuwd naar de ervaring met deze testen.
Ja dat is een beetje het nadeel van vroeg testen... geen idee of Etos indrooglijntjes heeft. Heb je een foto ervan? Ik zou met de predictor testen overmorgen.
Ja dat klopt zeker. Maar goed, kon me niet bedwingen haha. Ik heb er geen foto van, zal er morgen een maken. Een indrooglijntje lijkt me apart binnen 1 minuut afleestijd.. of niet?
Ik heb alleen ervaring met negatieve testen van Etos, die bleven stralend wit, geen schaduwtje of wat dan ook te zien Dus het lijkt me dat het toch voorzichtig goed nieuws voor je is .
Ik heb ook een Etos test (early) gebruikt en was een licht lijntje. Ben toch echt zwanger ben benieuwd naar je foto
Hier waren ze ook altijd witter dan wit als dat moest en een streepje kwam alleen als ik echt zwanger was... ik hoop voor je bij jou ook!!
Bedankt voor jullie reacties! En hebben jullie het dan ook over die testen met de roze verpakking? Ik krijg het bijna niet op de foto, al is het streepje met het blote oog makkelijk te zien. Ik hoef daar niet voor te turen. Ben bang dat als ik de foto upload dat het nog slechter te zien is.
Ooh deze zijn niet zo gevoelig en heb ze regelmatig met valse streepjes gezien. Ik zou ff een ander merk pakken
Ja? Ook binnen 1 minuut een vals streepje? Ik heb er 2 gedaan en ze zijn allebei zo. Wacht het even af.. moet maandag ook pas ongesteld worden haha.
Ik zie hem wel inderdaad. Die van mij was een andere van Etos. Een early test. Spannend, misschien een predictor doen?
Die van mij was ook van een andere Etos test, de early, wel roze verpakking. Ik zie je streepje ook, spannend!
Bij vlagen misselijk en vooral moe... Ook wel fijn om wat te merken, want het blijft een onwerkelijk idee dat er een kindje groeit, terwijl je er niets van ziet op naar de eerste echo, dat geeft toch wat meer zekerheid! Voel jij je goed?
Ik voel mij tot nu toe goed!! Af en toe flinke ongesteldheid krampen... Ik ben vooral heel bang dat ik extreem misselijk ga worden en moet overgeven.. heb ik een soort fobie voor. Maar dat hoeft dus niet als ik dat van jou lees. Of geef je wel over?
Ik hoef gelukkig niet over te geven, het blijft bij een misselijk gevoel. @Want2beAmom ga je morgen weer testen?