Etos test (roze verpakking) betrouwbaar?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Want2beAmom, 7 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Dat scheelt.. is die misselijkheid dragelijk?

2. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Zolang ik constant kleine beetjes eet valt het wel mee. Bij teveel eten of als ik trek krijg word ik misselijk. Als het zo blijft mag ik niet klagen :thumup:

3. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    De test van vanochtend was ongeveer net zo licht.. misschien een tikkeltje donkerder toen hij uiteindelijk was opgedroogd, maar goed dat telt niet. Ik denk nu eigenlijk dat het niets is. Misschien geven die testen gewoon valse streepjes, of het was wel iets wat mis is gegaan.. anders had het wel duidelijker moeten oplopen. Ik moet over 2 dagen al ongesteld worden, daarom. We wachten het af.

4. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Jammer dat je nu geen mooie oploop had, sterkte met afwachten! Die onzekerheid is heel vervelend!

5. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Ik ben er bang voor.. had net wat bruinverlies bij het afvegen. Heb wel het gevoel dat ik morgen ongesteld ga worden. De tijd gaat zo langzaam als je moet wachten.

6. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Nou dames, het is bij een heeeel klein beetje bruinverlies gebleven. Ik had vanochtend een tampon in gedaan, omdat ik wakker werd met een zeurend gevoel in mijn buik. Maar er zat 0,0 rood bloed op, alleen wat bruinige afscheiding (sorry voor de details). Ik heb nog steeds een wat zeurderig/zwaar gevoel in mijn buik dus ik dacht écht dat het door ging zetten, maar niets..

Eigenlijk heb ik al een hele lange tijd een regelmatige cyclus, dus vind het best gek.. Maar goed, wie weet is mijn cyclus deze keer wat in de war. Die testen van de Etos, niet de early maar die gewone (2 in een roze pakje/blauwe streepjes), koop ik niet meer. Ze geven allemaal vage streepjes binnen de afleestijd. Zojuist heb ik een Kruidvat 2v5 test gedaan, met middagurine, maar deze was negatief. Als ik nu zwanger zou zijn, zou ik nu toch wel positief getest moeten hebben lijkt me.

Deel Deze Pagina