Vandaag is mijn NOD en omdat ik op vakantie ga volgende week wilde ik voor de zekerheid testen, maar is het een streep of niet?
We mogen je feliciteren! Ik heb hele goede ervaringen met Etos testen en volgens mij waren ze 2 jaar gleden zelfs als beste getest door de consumentenbond.
Ik hoop het zo!! Vanmiddag nog maar voor de zekerheid wat andere testen halen voor morgen/overmorgen. Bedankt voor jullie reacties!!😊
Ik zou dan de CB Plus aanraden. Die heeft een hogere hCG dosering nodig (zei ik dat goed zo?) Maar ga er maar vanuit dat je zwanger bent. Een streep is een streep
Ja ik ga de CB halen, de foto is gemaakt bij het raam, daardoor lijkt de streep misschien wat duidelijker...
Zeker! Zo begon de etos test bij mij ook! (Nog vager zelfs). Cb digitaal doet het denk ik al wel! Van harte!
Ik zie m ook. ik zou de cb digital doen. Heeft minder hgc nodig dus eerder positief en geen onzekerheid over streepjes. Wel die met week indicator pakken
Inderdaad. Geen CB Plus kopen. Die geven vaak pennestreepjes en dan weet je nog niet waar je aan toe bent!
Ik zie hem en mijn ervaring met deze testen is dat ze best veel hcg nodig zijn! Ben benieuwd naar je cb test