Nu heeeel vaag posi actiontest, wanneer cb digi?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mags, 7 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Moest het onderwerp even kort omschrijven in de titel, maar hier komt de uitleg:

Vandaag 10 dpo, vanochtend een heel vaag tuurstreepje op een cb plustest, en vanmiddag een vaag streepje op een actiontest. Beide binnen de tijd.

Als alles goed blijft gaan en ik word niet ongesteld, wanneer zou ik dan een cb digi kunnen doen? Als middagurine 10 dpo op action licht positief is, zOu dat dan al lukken op 13 dpo? Of is daar niets zinnigs over te zeggen?

Wil namelijk zo graag mijn man verrassen, en die houdt niet zo van streepjes kijken :p en woensdag is hij de hele dag vrij, vandaar haha!

Ik ga sowieso morgen eerst kv testen halen om te kijken of ze duidelijker worden :)

Ps ik zet de plustest een bericht later want het lukt me niet om meerdere foto's toe te voegen op de tablet!

2. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    En de cb plustest!

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik zie het niet, jij in het echt wel? En zijn de strepen dan roze/blauw?

4. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ja en ja :)

Weet ook wel dat het nog heel vaag is hoor en is ook moeilijk te vangen op de foto, maar vroeg me zo af dat, ALS het oploopt, hoe lang het ongeveer duurt voor je een digi zou kunnen doen.

5. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    ik zie ook niks, maar op foto is het vaak niet goed vast te leggen.

6. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ha, sorry, ik zie ze ook nog niet... Na mijn zeer vage action test (maar die kreeg ik al wel op de foto) had ik de volgende dag al een positieve cb digitaal.... Ik zou het alleen eerst nogmaals met action proberen..... Hoop voor je dat het raak is...!

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Op de action test lijk ik wat te zien, maar is nog wel echt een tuurstreep, durf het nog geen positieve test te noemen.
    Op de andere niet maar dat komt omdat de lichtval niet goed is. Leg de test eens recht neer en maak dan opnieuw een foto? :D

Ik heb op mijn nod 2-3 getest, om antwoord te geven op je vraag :D

8. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Bedankt voor de reacties!

Een nieuwe foto maken gaat nu even niet want ik heb hem niet bij de hand. Maar ik beloof om morgenochtend een foto te plaatsen van een nieuwe test, deal? :p

9. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Oh, en denken jullie dat het zin heeft om, ( indien action morgen weer een licht streepje geeft! ) De ochtendurine te bewaren en heel hard naar de winkel te fietsen voor een kv test? Die zou dan een stuk duidelijker moeten zijn dan action, toch?

10. shaann

shaann Actief lid

3 jan 2014
    256
    2
    18
    hmm ik zie ze niet :(

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hihi deal :D

Ja je kan prima je urine even bewaren.

12. shaann

shaann Actief lid

3 jan 2014
    256
    2
    18
    koop jezelf de testen 2 voor 5 euro van kruidvat als die nog maar iets aangeven weet je genoeg

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zou over een dag of 2 nog een test doen. als je daar duidelijk iets op ziet kan je 2 dagen later zeker een digi doen. anders is het zonde van die dure test :)

14. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Dat geeft niet :) in tegenstelling tot ingebeelde steepjes vorige rondes zie ik deze duidelijk ( vergeleken met oude indrogers ook) en duidelijk roze en lauw. Ik weet dat het op de foto's echt heel lastig te zien is!

15. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Op die van Action zie ik 'm!
    Zou morgen ook even een kv2v5 doen.
    Bij mij was die veel duidelijker dan de action test :)
    Spannend!!

16. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik ga zeker tot dinsdag eerst doortesten met goedkope testen! En afhankelijk van of en hoe duidelijk er dan een streepje staat kijken of een digi een optie is!

Ik weet dat ik beter om de twee dagen kan testen maar ik heb nogal euh... Issues met geduldig zijn :p

17. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Ik zie m alleen op de cb. Zou idd even een kV halen ( 2 voor 5)

18. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Fijn gimby dat je hem ziet!!

Ik merk trouwens ook vaak dat of je op eenfoto van een tuurtest iets ziet of niet heel erg ligt aan je scherm, of dat telefoon is of ipad of pc... Vaak zie ik iets niet op tel en pc en op mijn ipad ineens best duidelijk! Raar eigenlijk...

19. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zou nog ff wachten met de cb, die gaat nu negatief zijn. Op de plustest zie ik niks, op de action wel heel in de verte.

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi meis! Ik zie m op de cb wel! Maar op de action lijk ik alleen het beruchte voorgedrukte streepje te zien! Ik hoop dat ie morgen al een stuk duidelijker is! (Duim duim duim! :))

Deel Deze Pagina