Vandaag een ovulatietest gedaan. Eigenlijk gewoon zomaar.. De testen lagen daar en ik wou es zien of ik opnieuw een blanco test zou hebben na mijn super positieve ovulatietest op 10 november.. Of toch ergens een streepje. Nog geen 2 seconden later verschijnt er een 2de streep. Duidelijk en ook donker. Geloof me ik heb de testen al een aantal keer gebruikt. En nooit toonde hij zo een dikke donkere streep na of voor mijn eisprong. Wij zijn intiem geweest 1 - 2 dagen voor de positieve ov test, op de dag zelf en de dag erna. Wie weet is dit een teken en krijg ik over een weekje een positieve zwangerschapstest Ook heb ik last van een romige, witte afscheiding. Heb ik anders nooit last van. Ik ben benieuwd nu gewoon afwachten tot mijn NOD! Foto ov test vandaag. Wish me luck!
Heeft helaas niet altijd iets te zeggen,je zit pas 6dg na positieve test. Heel veel succes,we duimen voor je
Bedankt voor de reacties hij is idd niet positief, mijn eisprong heb ik gehad, maar hij is wel duidelijk! Wel benieuwd of het deze maand raak zal zijn, en of je dus inderdaad wel posi ovulatietesten kunt hebben als je zwanger bent. Ik heb normaal altijd blanco testjes of een heel miniem streepje, hij is nog duidelijker in het echt dan op foto. Ah nog een klein weekje wachten en dan weten we het maar die duivels mogen weg blijven!
ik heb precies hetzelfde als jij.. de 10e van nov ook een kanlpositieve ovu test gehad... nu 4 weken later geen ongi dus deed van de week maar een ovutest en deze zag er net zo uit als bij jou... hoe is het bij jou afgelopen??
Hoi dames! Ff een update! Na die licht posi test waren die erna opnieuw lichter aan het worden. En uiteindelijk toch mijn menstruatie gekregen. Op naar de volgende ronde dus!