Positieve ovutest of niet???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jennifer2106, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Meiden heb jullie input nodig:(

Heb 3 ovutesten gedaan en ze geven allemaal iets anders aan. 2 x dipstick van zw en k en 123 test jezelf en een cb digital

De dipsticks zijn niet positief. Ze worden bij mij nooit duidelijk. De cb geeft een :). Welke moet ik nou geloven???? Ik weet het echt ff niet meer.

Thanks alvast voor het meekijken:)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    :$ dat is inderdaad vreemd!
    Ik zou gewoon klussen:D

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi jennifer!

Ik test altijd met dipsticks (dan wel niet met deze merken), en als ik zulke testjes krijg dan zijn die voor mij negatief. Dus zou voor nu zeker op de clearblue vertrouwen, want daar lees ik altijd goede berichten over.

Zou vanavond toch klussen, en dan morgen nog eens kijken wat de clearblue zegt. En als de dipsticks nooit goed aanslaan bij je dan zou ik die voortaan (persoonlijk) niet meer gebruiken.

Las trouwens hier van de week wel dat iemand 2 of 3 dagen zo'n positieve digitale clearblue in handen kreeg. Kan best zo zijn dat jij dit ook krijgt, zo ja klusserdeklusser-time! :D

Succes meid!!!!!!!!!!!!!!

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Clearblue kan ook vals positief geven!
    Bij mij althans vorige ronde wel. Maar ik heb pcos.
    Maar een andere vrouw uit het pcos forum had het doordat ze te veel urine op de cleablue had geplast.
    Dus ik zou voor de zekerheid wel klussen en gewoon doortesten!

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ik ben het eens met LW...
    hier ook 3 dagen achter elkaar smiley op de digi.. en pas een week later een positieve dipstick.. en omdat ik ook temp weet ik dat m,n ei pas geweest is bij de positieve dipstick. voor mij dus ook geen CB digi meer.. zijn schijnbaar erg gevoelig

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Oei, lees nu dan voor het eerst iets negatiefs over de clearblue.

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik vind het idd zooo vreemd. Ik ga gewoon klussen vanavond:D. Zekere voor het onzekere nemen. Ik temperatuur sinds deze maand ook dus ik zal wel merken welke er uiteindelijk gelijk heeft. Jammer dat je het pas na je ei aan je temperatuur ziet.
    Misschien doe ik straks nog een cb om te kijken of ie nog positief is. Ik weet dat de dipstick bij mij nooit knallen. Ze worden iets donkerder dan dit maar niet veel. Vandaar ook dat ik de cb digital heb gehaald om zekerheid te krijgen maar het maakt me nu behoorlijk in de war:(

Lief dat jullie ff meekijken:)

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Ik ook. En nu twijfel ik dus nogsteeds. Pfffff

9. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Kan ik me voorstellen!

Ben benieuwd wat de testen morgen zeggen, ga je naast de cb test ook de dipsticks weer proberen?

En dat we nu lezen dat de digi ook vals kan testen, betekent niet dat jij nu vals test he, voor hetzelfde geld is het echt je EI die eraan komt. :)

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik ga straks nog een cb doen en morgen ook cb en dipstick. Gewoon om te kijken. Daarnaast temp ik nu ook dus er zal wel uiteindelijk duidelijk komen:D. Ik zal het ff laten weten:). Heb wel zeurderig gevoel rechts in m'n lies net alsof ongi eraan komt dus zou best kunnen dat het m'n ei is. Zou wel vroeg zijn.

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Voor het gemak net nog een x alle 3 de testen gedaan. Cb blijft :) en dipstick is ook al donkerder aan het worden. Denk dus dat de cb het wel goed heeft. Klusserdeklus vanavond:D

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Cb pakt begin tot eind piek :) kan goed zijn dat de dipstickjes morgen echt gaan knallen, lekker klussen komende dagen ;):D

13. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Jeej! Toch wel fijn even die bevestiging dat de cb het goed heeft. En dacht daarnet al, die dipstickjes zullen vast heel snel donkerder worden en dat is te zien op de foto. Dus je ei is onderweg!!

Succes en veel plezier meid! :D

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ben al bezig met de voorbereiding om het gezellig te maken in de slaapkamer :D

15. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Heel fijn brusje die bevestiging begon al te twijfelen. Maar wat een verschil in kleur hè die dipstick. Zit maar 6 uur tussen de testen. Weet nu wel dat ik iig een ei heb:D

16. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ja zeg, hoe snel kan zoiets gaan he. Goed van je dat je ook vanavond bent gaan testen, i.p.v morgenochtend. Stel je voor dat je net die hoge piek mist. Helemaal toppie!!

Lees dat je het romantisch zit te maken hihi, nou dat gaat dus goed komen. :p:D

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Echt hè. Ik had gewoon zo een gevoel en dacht ach laat ik nog maar een x doen voor de zekerheid. Toch goed voorgevoel gehad. Stel hè voor dat ie morgen weer lichter wordt dan baal je toch als een stekker.

Enne de kaarsjes zijn aan mooi stoeipakje ligt klaar dus nu nog ff wachten tot zoon naar bed gaat over een uurtje ofzo:D. Komt goed

18. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Je hebt al een zoon, wat leuk. En heb je nog kunnen testen vanmorgen?

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Brusje ik heb een stiefzoon van bijna 19 die wel bij ons woont. Is een schat. Heb het getroffen met hem.
    Ik heb vanochtend nog getest en allemaal zijn ze positief. Dus vanavond nog maar een x klussen:D

20. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    ben toch benieuwd of je dipsticks nou morgen donker zijn!

Deel Deze Pagina