Ik had dit berichtje in een vekeerde topic gezet dus hier nog maar een keer. Hoi mensen, Sorry ik ben lastig met me vragen maar ik heb jullie hulp weer nodig. Mijn vraag is kennen jullie de zwangerschaptest van de Etos. Ik heb de test gekocht en vanavond gedaan en er kwam een dikke testlijn streep en een heel licht streepje (echt heel licht zichtbaar in het licht) ernaast. Weten jullie of dat 2de streepje altijd in de test zit of niet? Denken jullie dat ik zwanger ben? Ik heb last van gevoelige borsten, buikpijn en ben veel misselijk. Ik heb echt geen idée of dat streepje altijd zichtbaar is in het licht of niet. Ik hoop echt dat jullie me uit deze onzekerheid kunnen helpen. Dit is al de 2de test met een heel erg licht streepje wat alleen in het licht zichtbaar is. Ik ben 1 dag overtijd. Tnx alvast Liefs, Laila
Laila, wij zijn gek op test foto's, dan kunnen we beter beoordelen Dus ik zou zeggen , zet een foto neer!
1 probleem het streepje is zo licht als ik er een foto van maak is het gewoon niet zichtbaar helaas... Wat denk jij?
Ik ken de etos testen niet maar ik neem aan dat de test net zo gevoelig is voor HCG als alle andere testen. En ja, ze zeggen altijd, een streep is een streep. Om de drie dagen verdubbeld je hcg dus waarschijnlijk test je over een dag of 3 duidelijker. Ik hoop het voor je meis! Liefs Nies
Ik heb de etos test ook gedaan had ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje maar werd toch ongesteld. misschien kan je een test van de webwinkel bestellen of van clear blue succes!
Je zou bijna denken dat het dan goed moet zijn....maar het beste kun je een paar daagjes wachten en nog een test doen. Als je zwanger bent, moet het streepje dan al dikker zijn!
kan je maar 1 ding (uit eigen en van andere ervaring) vertellen en dat is dat je je pas zwanger moet wanen als je echt een definitieve test in handen hebt of dat je ha het bevestigd voor je heeft meid, met lichte (klote) streepjes loop je je alleen maar ziek te maken (kan het weten) en ook ik had die van de etos maar bij elke test zit er een voorgedrukt streepje daar waar het teststreepje van de hcg moet komen dus kan maar zo dat je daar mee in de war bent, idee heb ik ook wel eens gehad,wacht tot je met een andere test duidelijker positief test meid, dus simpelweg nog een dag of 2 dgn wachten voor je weer test want dan zou je hcg hoger moeten zijn en de test donkerder.. succes hoop dat de volgende test duidelijker is...
Etos testen zijn absoluut niet betrouwbaar. Een kennis van mij heeft 2 keer negatieve testen gehad, terwijl ze gewoon zwanger was! Je kan beter eentje halen bij de apotheek of bij de HA langsgaan.
Hoi Ik heb met de etos test ook negatief getest toen ik zwanger was van marki heb 10 minuten daarna een clear bleu gedaan en die was wel positief
Vind ik wel eengrote uitspraak, het komt hier ook vaan met de testen uit de webwinkel voor, er zijn ook vrouwen die met alle testen negatief testen en met een bloedtest wel, dan kan je toch ook niet roepen dat al die testen niet betrouwbaar zijn! Ik denk dat als die testen echt onbetrouwbaar waren er massaal geklaagd werd, er onderzoek naar was gedaan en de testen of verbeterd of uit de handel zouden zijn gehaald. De ene test is ook gewoon gevoeliger als de andere test, en het ligt er ook aan wanneer je getest hebt, want we weten allemaal dat er vaak genoeg VOOR de nod getest wordt.
Die voorbedrukte streepjes zijn heel verwarrend, vooral als ze heeeeeeeel lichtjes aangeven. Dat is je met een dooie mus blij maken :thumbdown: Ik moet zeggen dat ik al heel wat testen heb gebruikt, die van Schlecker, de apotheek en de testen die ik op Internet had gekocht en ik heb nog noooooit een licht streepje gehad, ze bleven altijd duidelijk wit. Ook na een half uur als ik ze stiekum nog ff uit de vuilnisbak haalde om nog ff voor de zekerheid te sjekke
Hey meiden, Tnx voor jullie hulp. Ik maak me nog steeds erg druk omdat ik nog steeds misselijk ben buikpijn heb etc. Ik ga zaterdag nog een keer een clare blue test er tegen aan gooien dan hoop ik meer duidelijk te hebben. Maar tot nu toe nog steeds geen ongi en dat is goed nieuws!