goedemorgen dames, ik heb vanochtend een etos test gedaan en deze werd bij het doorlopen al positief, maar nu lees ik niet zulke goede berichten over deze test. ziet deze er positief uit of kan ik ermee vals getest hebben, hoop dat jullie je ervaringen willen delen! alvast bedankt! View attachment 190845
Jaa, die is positief hoor. Bijna 5 jaar geleden had ik precies zo'n etos test en dat jongetje is nu alweer 4 jaar!
die is positief hoor. Ik was ook niet te spreken over deze testen maar dat was omdat je vaak een heeeeel licht lijntje ziet en al blij kan worden daardoor terwijl die dan positief is en hij is niet gevoelig. Ik heb meerdere keren getest hiermee. In mijn eerste zwangerschap was hij niet duidelijk en heb later met een andere test getest. zo'n streep als jij hebt heb ik er ook niet mee gehad. Bij de tweede zwangerschap weer geprobeerd meer omdat ik wist dat ik die de eerste zwangerschap had gebruikt en weer niet duidelijk. heb toen kv testen gebruikt en cb en die waren wel duidelijk. Dus daarna niet meer getest met etos test. sorry voor lange verhaal maar daarom was ik er niet over te spreken. Heel leuk een goee duidelijke test te zien. Gefeliciteerd
Dank je wel Ellen voor je berichtje! Dat geeft vertrouwen, ben nog wel heel erg onzeker Vandaag nog helemaal geen klachten gehad..
Meid die is echt positief. Snap dat je onzeker bent helemaal als je geen kwaltjes hebt maar die hoef je nie tet hebben. Ze kunnen ook later komen en dan wil je weer graag terug naar de tijd dat je ze niet had haha