ik heb een tijdje geleden van een vriendin een test gekregen die ze van de etos had en die heb ik gedaan en kreeg een blauw streepje, ze had het doosje enzo niet meer dus ik heb later een andere test gedaan die ik zelf gekocht had, uit die test bleek dat ik niet zwanger zou zijn, maar een dag daarna belt die vriendin op dat blauw zwanger zou zijn, maar ik weet niet zeker of dat zo is. kan iemand mij vertellen of dat zo is? ik heb namelijk op het moment niet het geld om nog 1 te kopen en ik wil gewoon ff zeker weten van de etos test, want als blijkt dat die dus wle aangaf dat ik zwanger was ga ik naar de huisarts.
moet ie een plusje aan geven of 2 streepjes als je zwanger bent. ik ken de etos testen namelijk niet.
dat weet ik dus niet, ik weet niks van die test af, het enige wat die vriendin heeft gezegt is dat als het roze zou zijn dat je het niet bent, misschien een beetje een lastige manier zo via internet om erachter te komen, ma ik ben 17 en hoop dat hier iemand is die er iets van weet, want vind het een beetje lullig om zo ff na de dokter te gaan daarvoor, aangezien die andere test aangaf dat ik niet zwanger ben.
je geeft al aan dat je ook een andere test had gedaan die aangaf niet zwanger wat was dat dan voor een test? hoeveel dagen ben je dan al overtijd?
dat was een test van de kruidvat. ik ben gewoon aan de pil, dus ging er niet vanuit dat het kon, maar ik ben nou al 2 keer in de stopweek, niet egt normaal ongesteld geweest, wel gewoon een aantal dagen achter elkaar, maar heel weinig, en ik ben regelmatig best misselijk, vooral na het eten of tijdens het eten. ik dacht eerst dat ik misschien ziek werd ofzo, maa het blijft tog langer aan houden, en ik heb constant een druk van binnnen uit op me buik, egt wel beetje raar. daarom ging ik die test doen maarja, ik denk niet dat jij egt meer van de etostest afweet
hallo, waren het een of twee streepjes? want bij de test van de etos is het ook zo dat als je zwanger bent dat je dan twee streepjes krijgt. was het er een dan ben je hoogstwaarschijnlijk niet zwanger.
dan loop je toch ff naar de etos en vraag je het daar of je belt ze ff soms staat de beschrijving ook op de buitenkant van de doos, dan kun je het daar aflezen
het was 1 streepje, weet je zeker dat je dan niet zwanger bent? natuurlijk is het nooit helemaal zeker, maar hij moet dus 2 streepjes aangeven?
het was 1 streepje, weet je zeker dat je dan niet zwanger bent? natuurlijk is het nooit helemaal zeker, maar hij moet dus 2 streepjes aangeven?
meeste testen is het zo 2 streepjes is zwanger (zie maar in mijn album staat een trekpleister test met 2 streepjes
ja meestal geven testen 2 streepjes aan, maar als je t niet vertrouwt waarom loop je dan niet langs de etos of bel je ze net zoals Brenda77 al zegt. Dan weet je t tenminste zeker en weet je ook waar je aan toe bent. Sucses meid!
nee, daarom zei ik ook hoogstwaarschijnlijk. misschien moet je een andere test doen van een ander merk? of gewoon even afwachten? ik had de etos test ook 2 keer gedaan voordat ik zwanger was ( omdat ik het toen dacht ). maar toen was die ook gewoon negatief. maar toen ik hem de laatste keer deed was ie positief! maar het kan ook zijn dat je nog niet genoeg hcg hormoon heb en dat ie daarom negatief is. nou succes
Als je zwanger bent krijg je bij de test van etos 2 streepjes, ben je niet zwanger verschijnt er maar 1 streepje. groetjes