Heb ik weer!! wat zou het zijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door gaby28, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby28

gaby28 Lid

11 dec 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb iets stoms gedaan vandaag 9dpo een test gedaan. Vanmorgen was hij negatief en ik had m bewaard en later op de dag nog eens gekeken en zag niks ( volgens mij) nu kijk ik er dus weer op en ik zie een heel licht streepje heb er geen foto van gemaakt. Maar mijn vriend ziet m ook ik weet dat ik dom ben geweest om veel te vroeg te testen maar het was dus echt een heel licht streepje. Zou dit een zwangerschap kunnen zijn? Ik heb deze testen vaker gehad en die bleven als die negatief waren dagen lang negatief.

Groetjes Gaby

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    iedere test is anders.. zo had ik ook nooit indroger en zo 3x in 2mnd tijd... voor een betrouwbaardere uitslag zou ik wachten tot nod en binnen aflees tijd kijken... succes!

3. gaby28

gaby28 Lid

11 dec 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze indroogstreepjes zijn wit maar nu was deze echt roze. Ik wacht het wel gewoon af anders word het misschien dalijk weer een teleurstelling. Het zou natuurlijk net wat je zegt nu een gekleurd indroogstreepje kunnen zijn :(

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik zou er niet op vertrouwen en binnenkort nog eens testen

5. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Foto?

6. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 2 weken geleden ook een zw test gedaan,een paar min gekeken,was niks te zien.test weggelegd,later toch weer gekeken en ineens stonden er 2 steepjes was net zo breed en roze.dus dacht zwanger(had zelfs mijn spiraaltje nog in) daarna nog 2 van dezelfde testen gedaan en daar stonden later indroogstrepen op.urine laten testen en een inw echo gehad maar was niet zwanger. Vertouw alle testen niet meer.(vooral niet na afleestijd)

7. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop wel voor je dat je zwanger bent!

8. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Niet vertrouwen.. Ik had ook een die ver na afleestijd roze streepje liet zien.

Deel Deze Pagina